Sihirbazi CRNA MAGIJA DZINI

Sve što je za pouku, bujrum pisite ovdje kao novu temu radi ljepše preglednosti

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Odgovori
dedo mraz
Posmatrač
Postovi: 5
Pridružio se: Pet Nov 04, 2016 4:49 am

Sihirbazi CRNA MAGIJA DZINI

Post od dedo mraz » Uto Avg 15, 2017 12:40 am

Dobar link na ovu temu.
https://www.scribd.com/doc/123939083/SI ... I-TEKSTOVI

Kur'anska hamajlija - Lijek i zaštita od sihira, uroka i ograme-Almin Omerašević
LINK ZA KNJIGU

https://www.scribd.com/doc/306909225/Ku ... -print-pdf

https://www.youtube.com/watch?v=JFlyFALiP2k&t=142s

Nevjerovatno je koliko je sihir rasprostranjen medju narodom koji zivi na prostorima BiH (i okolnim drzavama) i ljudima koji vode porijeklo odtamo. Jedan od razloga moze biti rat, koji je bio dolje, pa se dzinni skupljaju na takva mjesta i napadaju ljude koji prolaze kroz velike strahove i uzase, a drugi razlog moze biti mnostvo onih koji se bave sihrom na... tim podrucjima, te mnostvom "mustrerija", koji iz svoje zlobe ne zale potrositi para, tako sto ce kod tih povarenjaka-sihrbaza naruciti da se napravi sihr onim osobama koje mrze ili kojim zavide.
Sihrbazi Prica nam jedan momak da je bio kod jednog poznatog hodze u Banja Luci, koji navodno lijeci Kur'anom. Momku nije bilo puno bolje poslije ljecenja, a taj "ljecnik-hodza" mu je dao jedan zapis i rekao mu da ga uvijek nosa sa sobom, jer mu je to "zastita" i da ga nikako ne otvara. Nagovorimo nekako tog momka da otvorimo taj zapis, odnosno jedan list papira koji je bio zasiven u nesto, kad tamo napisan tekst na... arapskom jeziku. Gdje god je bilo napisano jedno od Allahovih lijepih imena, ispred njega je stajala negacija, n.pr. Milostivi - ispred stoji "ne", pa ispada "Allah nemilostivi" - rijeci cistog nevjerstva. Dakle u mnogo, mnogo slucajeva radi se pokvarenjacima koji zele ljudima samo izvuci pare. A ima slucajeva gdje ti ljudi suradjuju sa dzinnima, pa jedna zena iz USA prica kako je nazvala na telefon jednog od tih "lijecnika" u Bosnu, pa joj on u toku razgovora poceo govoriti kako joj je stan namjesten, tj. gdje se sta od namjestaja nalazi po sobama, htijuci tako da impresira tu zenu. Kako on, koji nikad nije bio u tom stanu, moze znati kakav je raspored u njemu?? Ne radi se ovdje o nikakvom carobnjaku, nego o najobicnijem sihrbazu-lopovu koji suradjuje sa dzinnima, a koji imaju veliku moc brzine kretanja, pa prenose svom "kompanjonu" potrebne informacije, sto u ocima kod obicnog i neupucenog svijeta stvara sliku da taj covjek ima posebnu moc. Sigurno ste i sami puno puta culi od ljudi da su bili kod "lijecnika", koji su imali takve sposobnosti da su im se listovi u knjigama sami prevrcali i da su onome koji je dosao da se lijeci, govorili njegovu zivotnu situaciju, a da taj oboljeli nije ni rijeci prozborio. Ili reknu ljudima da boluju od sihra, i to tacno od koje vrste sihra, a da uopste nisu nista ucili nad ljudima. Kao sto rekosmo, radi se o obicnim smrtnicima koji su kao i svi drugi ljudi, koji ne mogu vidjeti kroz zid, niti mogu vidjeti proslost niti buducnost, ali to su ljudi koji su ucinili strasne stvari i velike grijehe pa su na taj nacin stupili u kontakt sa dzinnima, pa im dzinni prenose informacije koje su nedostupne obicnim smrtnicima. Zbog toga vas upozoravamo da dobro, dobro provjerite osobu (da se raspitate kod hodza i dzematlija u dzamijama ili mesdzidima u tim mjestima gdje taj lijecnik zivi, o njemu samom) prije nego im odete da vas lijece, jer se moze raditi da odete sihrbazu (bilo muskom ili zenskom) pa da vam napravi gore nego sto je bilo, mada se nekad u pocetku moze ciniti da se covjek osjeca bolje poslije lijecenja kod takvih ljudi. Nema lijecnik Kur'anom sta da vas pita za ime oca, majke, datum vaseg rodjenja i sl., nego njegovo je da saslusa simptome koji vas muce i da otpocne sa ucenjem Kur'ana. Ni jedan insan ne posjeduje neke "moci" nego je Kur'an taj koji djeluje na ljude i on je taj preko kojeg Uzviseni Allah daje izljecenje. Bilo bi pozeljno da uvijek povedete nekog sa sobom kad idete na ovakvu vrstu lijecenja, jer se desavalo da kad oboljeli padne u nesvjest, prilikom ljecenja, da sihrbaz tjelesno iskoristi tu osobu, koja nije u mogucnosti da se brani u tim trenucima. A ako lijecnik lijeci na ispravan nacin, ni u tom slucaju zeni (oboljeloj) nije dozvoljeno da se osamljuje sama sa ljecnikom, jer joj on nije mahrem. Hamajlije i zapisi Allah, swt, je zaduzio ljude sa mnostvom obaveza i zabrana, ali ja cu, kao jedinka, raditi sta mi je volja, u svom zivotu necu imati nista sa vjerom, ili sasvim malo, a kad me pogodi ova bolest, onda cu platiti za jednu hamajliju ili zapis, i onda ce me Allah, preko tog predmeta, izljeciti ili cuvati od ovih bolesti!? Ide li ovo?? Ako neko vjeruje u to, onda se grdno vara. Islam nije vjera carobnjastva i magije, nego Uzviseni Allah zeli da te rijeci Kur'ana primjenjujes u svom zivotu, da ih nosis u srcu i svojim grudima, a ne na komadu papira u dzepu. Uzviseni zeli da mu budes pokoran, i kroz samu tu pokornost stices najbolju zastitu od ovih bolesti i od mnogo drugih stvari. Mi mozemo biti najbolji ljecnici sami sebi, pa kad insan i bude iskusan sa ovom bolescu, dosljednim primjenjivanjem onoga sto nam je nas Gospodar naredio, stvaramo takvo stanje da dzinni napasnici ne mogu opstati u takvom covjeku. Pricao nam je jedan daija da je otvorio jedan zapis, koji je nosio neki covjek i u tom zapisu bilo je napisano arapskim slovima: "Igrao taj i taj tim nogomet, pa je taj tim dao prvi go, zatim su ovi drugi izjednacili...."?! Zar ovo da cuva covjeka?? Smijesno, ali u isto vrijeme zalosno kako neki ljudi iskoristavaju muku drugih ljudi i preko toga pljackaju ih, a da ovi drugi misle da su dobili pomoc od njih. U mnogo slucajeva, covjek nosi zapis, a da nije svjestan da je to ugovor sa kojim je dzinn ili grupa njih, svezana da ga "cuvaju" izvjesno vjeme. A nama ne treba zastita dzinna, nego zastita Uzvisenog Allaha i Njegovih meleka, a to cemo najlakse postici, tako sto cemo ciniti ono sto nam je Plemeniti Allah naredio, a kloniti se onoga sto nam je On zabranio. I sa tim, ne samo da cemo biti zasticeni, nego cemo biti i nagradjeni, i na ovom i na buducem svijetu, inshaAllah. Preporuke oboljelim Dzinni najvise djeluju na ljude u snu ili u polubudnom/polusvjesnom stanju, odnosno navece kad ljudi spavaju i kad je tamno u sobi. Tako da je najbolje da covjek ima nocnu lampu upaljenu u sobi u kojoj spava (mozda je smjesno, ali zaista pomaze), i ako ima koga od rodbine da spava u istoj sobi, tj. da se ne bude samo. Jos jedna preporuka je da se u blizini ima nesto na sto se moze upaliti ucenje Kur'ana (mp3, kompjuter, vokmen i sl.) kada covjeka probude nocne more, ruzni snovi ili strahovi - sve posljedice dzinskog djelovanja na covjeka - pa da upali ucenje Kur'ana i poslije malo vremena ce ti napadi da oslabe, jer dzinni se onda o sebi zabave kad pocne ucenje Kur'ana. Inace je lijepo uvijek pustati suru Bekare da uci u kuci, jer pouzdane predaje govore da u kuce gdje se uci ova sura, da tu dzinni-sejtani ne ulaze tri dana. Pa kad insan i nije kod kuce moze ostaviti, recimo kompjuter upaljen i da ova sura uci u kuci ili stanu (postiracemo link ispod ovog teksta na suru "Bekare", koju mozete pustati u svojim domovima). Zasto uspjevaju dzinni da udju u covjeka Najveci od uzroka zasto dzinni uspjevaju u tome je to sto su se mnogi udaljili od vjere i njenog praktikovanja, u cemu je naveca zastita za ljude protiv dzinna, i sto su se mnogi odali grijesima, tako da nemaju nikave zastite kod sebe. Cak i oni koji redovno klanjaju, ali malo vremena provode u ucenju Kur'ana, koji ne praktikuju jutarnje i vecernje zikrove, koji su malo vremena pod abdestom, koji ustrajno cine grijehe, i oni su lahak pljen za zle dzinne. Sta tek onda reci za one koji uopste ne padaju na sedzdu Uzvisenom Allahu, i koji Kur'an ne uzimaju u svoje ruke niti im se Kur'an ikad pusta u kuci. Pricam skoro sa jednom osobom, inace clanom iz moje uze familije, pa mi ta osoba rece da je prije dva-tri dana bila kod jednog covjeka, koji, navodno, lijeci od sihra i dzinskih napada. "Kako je islo lijecenje, sta je radio taj covjek?" - upitam, pa mi rece da je prvo pitao za osobno, a zatim za ime majke. "SubhanAllah, pa ovo mirise na sihirbaza" - pomislih. Jer ono sto sam procitao i cuo od ucenih i iskrenih ljudi, je to da je jedan od znakova sihirbaza da pita one koji mu dodju na "ljecenje" za ime roditelja. "Kako je islo dalje", upitah ponovo, pa mi rece da su jos malo popricali i da je taj "ljecnik", pazite sad dobro ovo, otvorio Kur'an i, navodno, u Kur'anu mogao da vidi stvari iz zivota te osobe. Odnosno, taj covjek je pricao neke pojedinosti iz zivota ove osobe, koje nije nikako mogao znati, jer se nikad ranije nisu sreli, ali je eto on, kao fol, mogao to da vidi u Kur'anu!? Kojeg li sarlatana, prevaranta i ogavnog tipa! Naravno da to nije mogao vidjeti u Kur'anu, ali kad covjek ne pozna svoju vjeru onda nasjeda na ovakve podvale. Sto jos vise djeluje na covjeka, kada sretne ovakve (ne)ljude, je to sto mu govori tajne, koje samo mozda on i njemu najblizi znaju, pa insan ostaje iznenadjen, ali u isto vrijeme imponiran, jer pomisli: "Vidi, stvarno ovaj covjek je specijalan, sigurno mi moze pomoci". A o cemu se ovdje radi? Ovakvi ljudi, navodni "ljecnici", su u stvari sihirbazi, koji suradjuju sa dzinnima, pa im dzinni prenose informacije, koje obicni smrtnici ne mogu znati. Zatim, svaki covjek, od svog rodjenja dobija jednog pratioca dzinna-sejtana (zvani Karin), koji prati insna i nagovara ga da cini zlo. Onda sihirbaz, kada mu covjek dodje radi ljecenja, stupi u kontakt sa covjekovim pratiocom dzinom "Karinom", i onda mu taj dzin prenosi dogadjaje iz zivota covjeka kojeg sljedi. Naravno, to djeluje na ljude, sto ovi sarlatani visestruko koriste. Zatim je ovaj sihirbaz konstatirao ovoj osobi da joj je napravljen sihr i da ce joj on pomoci. "Na koji nacin ce ti pomoci?", upitah, pa mi rece da joj je napisao dva zapisa, jedan ce uvijek nositi sa sobom, a jedan ce drzati u kuci. "Da li ima kvadratica, zvijezda i nekih drugih znakova nacrtanih?", upitah (u nekim slucajevima sihrbazi zapise dobro umotaju ili zasiju u nesto i svoj zrtvi kazu da ih nikako ne smiju otvorati), pa mi odgovori da ima!? "Pa, subhanAllah, znas li ti da si ti otisla kod cistog sihirbaza i da si kupila sebi, ne lijek, nego si nabavila ogromno zlo, odnosno taj zlikovac ti je napravio sihr" - rekoh, sad vec usplahiran i ljut. "Zasto me nisi pitala prije nego sto si otisla kod tog covjeka. Sad sa tim zapisima imas privezane dzinne uz sebe, jednog ili vise imas uvijek sa sobom, a druge imas u kuci, jer ti je jedan zapis i kod kuce isto". I poslije duzeg objasnjavanja ove tematike i ubjedjivanja, nagovorim je da te zapise unisti tako sto ce prouciti bismilu i zapaliti ih. O ovome bi se moglo napisati jos dosta mnogo toga, i osjecam da bih trebao napisati jos savjeta i objasnjenja u vezi ovoga slucaja, ali ce onda tekst ispasti jako dug, pa za sad zelim jos reci: Dodjimo pameti vec jednom, osjetimo li da imamo problema sa sihrom (dzinnima), onda se dobro rapitajmo kod koga ce mo da odemo, jer oticemo kod nekog ko nam moze napraviti jos vece zlo, mada nam se u pocetku moze uciniti da nam je stanje bolje poslije posjete kod ovakvih "ljecnika". Ovi ljudi su jako prepredeni, jer da bih varao ljude, moras biti u tome jako vjest i mudar. Ponekad mozda ljudima i pomognu, ili se sa dzinnima dogovore da ne diraju neke ljude jedan duzi vremenski period, pa onda ti ljudi na sav glas hvale te pokvarenjake kako su im pomogli, pa neuk svjet hrli tim zlikovcima. Zato dobro pazimo kod koga idemo da se ljecimo, jer BiH je prepuna ovakvih pokvarenjaka, i ljudi i zena podjednako (ne znas ko je gori); vidovnjaka koji proricu sudbinu preko kasika, graha, soljica kahve; zatim laznih hodza (sihirbaza), starih nena koje saljevaju stravu itd. Arka Zanimljivo je da su se i neki ovdašnji časopisi čudne tematike uključili u rješavanje ovog problema. "Arka" u jednom od svojih zadnjih brojeva govori o crnoj magiji. Autor teksta zbrda-zdola prilazi temi, navodi činjenice i, na kraju, nudi bolesnicima lijek. «Pečat sretne kuće», oštampan na plastificiranom kartonskom papiru, navodno je spas za mnoge unesrećene brakove, za nervno oboljele, za one koji ne vide smisla u ovom životu, za potencijalne samoubice itd. Štiti od nesreće, nasilja, psihičkih tortura, stimulira zdravlje, podstiče harmoniju, sreću i ljubav te donosi svekolik napredak i blagostanje kući u kojoj se nalazi. Jednostavno, kupovinom tog papira koji košta pet KM i njegovim unošenjem u vašu kuću, bit ćete izliječeni! Nakon ponude, navode se svjedočenja oboljelih koji su nakon upotrebe «pečata sretne kuće» ozdravili i pronašli sreću. Vjerniku ne preostaje ništa drugo nego da kaže da se radi o običnoj laži, širku i dobroj reklami lista "Arka" i njenoga autora, koji nosi muslimansko ime. "Pečat sretne kuće" je klasični zapis-hamajlija na kome je ispisano nekoliko kur'anskih ajeta koji služe kao dobra kamuflaža, tako da čitalac na prvi pogled u njemu ne vidi ništa loše. Ko bolje zagleda, vidjet će da su, pored ajeta, ispisani i razni trokutići, kvadratići, crtice, zvjezdice, upitnici, brojevi, arapska slova, hijeroglifi i mnogo nerazumljivih riječi. Na njemu je 38 pravougaonih polja u kojima su ispisana imena najmoćnijih "bogova" kao što su Jah, Ormazd, Savaot, Adonaj... Davidova zvijezda i Solomonov pečat dio su sadržaja "Pečata sretne kuće". Osim toga što se radi o nedozvoljenoj hamajliji-zapisu, ovo je i direktan poziv u idolatriju. Naravno, taj zapis nema nikakve veze sa ispravnim načinom liječenja i onaj ko ga kupi i unese u kuću, neka zna da je unio veliko zlo, time je i rizikovao da svoju porodicu učini mamcem za džine i sihr. Možda mu privremeno i bude lakše jer će to džin koji ga nosi omogućiti, ali samo privremeno! Poslanik, s. a. v. s., nije nas učio «pečatima sretne kuće» već Kur'anu i dovama, da se njima liječimo ako se razbolimo.
Evo zasto sihirbazi traze ime majke i sliku oboljelog

Pitanje: Eselamu alejkum! Prije nekoliko dana sam dobila broj jedne zene koja klanja istihare. Nazvala sam je i pitala me je za moje ime i ime moje majke. Zatim je rekla da ce klanjati i da je nazovem sutra. Kada sam je nazvala rekla je, da su napravljene sihre razne meni i mojoj familiji. Zena mi je rekla da joj posaljemo slike posto nismo u Bosni i nemamo mogucnosti da dodzemo do nje.

Strah me je posto mi je zena svast rekla sto nije mogla znati.... a naj vise sam se zabrinula kada mi je rekla da moj muz i ja nemozemo imati dijece sve dok se te sihre ne odklone. Vjerujem u Allaha dzs i njegovo davanje. Neznam sada kako da postupim i dali da vjerujem u to sta mi ta zena kaze. Molim vas za savjet kako da postupim.

Odgovor:

AlejkumusSelam we rahmetullahi we berekatuhu!

Dati ime majke i slike je dati informacije dzinnu kojeg ta zena posjeduje, pa taj dzinn dodje u posjetu i vidi u kakavom si stanju, proseta niz tvoje tijelo, pa se vrati svojoj gazdarici te je obavijesti, koliko da trazi, koju vrste hamajlije da ti nacini, koliko dzinna uz tu hamajliju da ti posalje, pa dobijes jos vecu bolest, udaljis se od Allaha subhanehu we te`ala koji ti je vec odredio kada ces imati djecu.

Zatrazi da ti Allah oprosti to sto si uradila, i kada budes legla sa svojim suprugom u postelji, uzmite abdest oboje i prije intimne veze neka tvoj muz stavi svoju desnu ruku na tvoju glavu i neka kaze ovo: "Allahumme dzenibni sejtane, we dzinnibi sejtane ma razaktena" jer ovo je dova koja tjera dzinne i sejtane koji se uplicu supruznicima u intimnom odnosu, tako da ce te biti sami bez okruzenja dzinna i sejtana koji koriste ove trenutke ne bili naudili.

Na pitanje odgovorio AbuAmRibnFadL - brat iz Skoplja koji lijeci rukjom

KAKO NASTAJE SIHIR
Odredženi sihir Sihirbaz se domogne nečega što direktno ili indirektno dolazi u dodir sa tijelom žrtve (kosa, nokti, izlučevine-uzimaju se sa odječe žrtve...). Mnogi su posvjedočili da im je nestao dio odječe i potom se nekim čudom pojavio, doduše sa nekim izmijenjenim svojstima (pocijepan, izvezen koncem odredžene boje, isprljan nečim što je teško ili nemoguče očistiti). Ove stvari bivaju vračene, ali sada je na njima sihir koji najčešče počinje djelovati onog momenta kada dodže u dodir sa vlasnikom (čovjek ponovo obuče odječu, ili to pojede u hrani, kosu, nokte, nečist), ali ovako nešto nije pravilo. Neodredženi sihir Ovaj sihir biva napravljen na nešto što nema direktne veze sa žrtvom. Na takvu stvar izgovore se riječi vradžbine, ali bez spominjanja imena žrtve, ili dodavanja onoga što karakteriše ličnost žrtve. On biva postavljen na mjesto za koje je najsigurnije da če žrtva njime hodati, ali ukoliko se desi da neko drugi kroči na to mjesto prije onoga kome je sihir namijenjen, sihir počinje djelovati na tu osobu. Ukoliko se radi o hrani ili piču, isti je slučaj. Prvi koji okusi ono na što je sihir napravljen potpada pod njegovo dejstvo. Ovaj sihir najčešče se pravi na vodu, krv, ili nečist. Sihir daljine Za ove vrste sihira karakteristično je da ih čine »školovani sihirbazi«. To su oni koji su sposobni da izračunaju slabe tačke žrtve i na taj način daju instrukcije džinima zaduženima za sihir. Susretao sam se sa ljudima koji su bili odlučni da napuste mjesto u kome su do tada življeli, nadajuči se da če biti zaščtičeni zla sihira. To sigurno nebi bio slučaj. Svaki čovjek može biti zaštičen samo na jedan način, a taj način je približavanje Allahu, dž.š., kroz činjenje djela kojima je On zadovoljan, i udaljavanje od djela čije bi činjenje izazvalo Njegovu,
dž.š., srdžbu. Posebno mjesto, kada je riječ o ovom sihru, zauzimaju fotografije žrtava. Sihirbazu je uveliko olakšan posao dodže li u posjed fotografije onoga kome želi napraviti sihir. Iz ovog razloga svako bi morao voditi računa o svojim ili o fotografijama svoje porodice, a ovdje bi poseban akcenat mogao staviti na mladiče i djevojke, kod kojih je razmjena fotografija veoma razširena pojava, a koji su , opet u velikom iskušenju da nanesu jedni drugima zlo. U pokušaju da osvoje srce onoga drugog, a nadžu li se u situaciji koju če im neko (sihirbaz) predstaviti kao moguču realizaciju njihove namjere, oni če to, često ne razmišljajuči, i učiniti. Postavljanje sihira Postavljanje sihira može biti izvedeno sa tri strane. Prvi slučaj je kada sihirbaz svojom rukom postavi ono što je uradio. Zatim dolaze oni koji traže da se sihir napravi. Oba ova slučaja su, sa stanovišta mjesta na kojem če se nači sihir, identična. I sihirbaz i onaj u čije je ime sihir uradžen postavljaju sihir samo na mjesta koja su dostupna svakom čovjeku (odječa, hrana, piče, kuča i zemljište: postavljanje sihira na / u zemlju, u temelj, krov objekta, mjesta unutar kuče, često na prilazu kuči u vidu nečistoča kadar je sihir očit, ili sihir uradžen na vodu u kojem slučaju postaje neprimjetan itd. Na kraju dolaze džini. Nakon što sihirbaz napravi sihir, on naredi džinima da postave sihir na mjesto do koga če biti izrazito teško ili nemoguče doči: procijepi u stijenama, tekuče, stajajuče vode itd. Specifičnost ovako napravljnenog sihira je da mijenja mjesto na kome je postavljen. Jedan džin biva zadužen samo za mjesto sihira. On nema direktnog utjecaja na stanje opsihirenog. Njegova uloga je samo u tome da svaki put kada se sazna mjesto sihira, premjesti ga na drugo mjesto. Tako, postoji i sihir koji nije napravljen ni na kakav predmet. Sihirbaz džina jednostavno na osnovu proračuna odredženih podataka uputi na neku osobu (sihirbazi traže od bolesnika ime, ime majke, i datume rodženja!!!). Ali, elhamdulillah, pronalazak sihira, mada najlakši, nije jedini način rješavanja stanja sihirom izazvanih.
Almin Omerašević
Jednom sam otisao kod zene, ciji su me roditelji pozvali, a koja je zbog teskog stanja u kome se nalazila, nije mogla izlaziti iz kuce. Prizor je bio veoma ruzan. Sada ce mo vidjeti kako je doslo do toga. U pocetku je pocela osjecati potistenost i depresiju. Medjutim vremenom je njeno stanje postajalo teze i priblizavalo se stanju potpune ludosti. Ovako stanje je, moguce, nastalo i uzimanjem antidepresiva. Naime, ma kako tesko bilo, sve bi se i zavrsilo na depresiji, ali su antidepresivi su ”tusili” takvo stanje, usljed cega su dzini djelovali na drugim mjestima i drugacijim nacinima, i time napravili jedno konfuzno stanje, koje ona nije mogla podnjeti, pa je podlegla takvom pritisku.Bilo je nemoguce ostvariti saradnju s njom u cilju ispunjavanja obaveza koje je zathjevao tretman. Ono sto zelim ovdje naglasiti je uzrok nastanka ovakvog stanja. Saznali smo u toku tretmana bolesnice da je prije 9-10 godina, dok je jos bila djevojka, imala odredjene probleme koje je, nakon sto ih nisu uspjeli rjesiti ljekari, ”uspjesno” rjesio jedan hodza. Kako ih je uspio rjesiti? Niakako. Ona tada nije bila izljecena, osim djelomicno. Dzini koji su prouzrokovali ovo tersko stanje kod nje, bili su isti oni koji su bili rezultat prestanka njenih problema prije desetak godina. U procesu lijecenja oni koji se koriste zabranjenim metodama, nerijetko posalju grupu ”dobrih” dzina da od bolesnika otjeraju one dzine, koji su prouzrokovali bolesno stanje i da nakon toga oni borave uz osobu cuvajuci je. U ovom slucaju najcesce se pravi ugovor ”na odredjeno vrijeme” u toku koga ce dzini cuvati covjeka, a poslije….Ovdje se desio slican slucaj. Kod bolesnice smo pronasli hamajliju, kojom se pozivaju vladari nekih plemena dzina da cuvaju bolesnicu, tjerajuci lose dzine i boraveci uz nju kao zastita. Oni su to i cinili 9 godina. Nakon toga desilo se nesto sto ih je uznemirilo, pa su promjenili svoju ulogu I postali od zastitnika napadaci. Iz knjige
”Kur’anska hamajlija – lijek i zastita od sihra, uroka i ograme”Autor: Almin Omerasevic
Nakon sto izvrsi neke izvjesne radnje, sihrbazu (osoba koja pravi sihr) se javi jedan od dzina, sejtana, i taj dzin ce postati njegova stalna pratnja. Odazivat ce se kad god ga sihrbaz bude prizivao. To prizivanje je uvijek zarad nanosenja stete ljudima, a svaki put je praceno nekim od djela kufra (nevjerovanja). Sihrbaz u pravilu stupa u kontakt sa nekim od vodja dzina i preko njega se odvijaju svi prljavi poslovi, ali ih rijetko on sam cini. On svojim podanicima naredjuje ono sto je ugovorom izmedju njega i sihrbaza odredjeno i oni to bespogovorno, a najcesce iz velikog straha, izvrsavaju. Tako je sihr, ustvari zasnovan na strahu i mrznji. Samim tim je teze rjesiv od slucajeva opsjednutnosti (tj. kada dzin sam udje u covjeka, bez da ga neko posalje) jer kod opsjednutosti dzin je odredjenu radnju ucinio svojom voljom, i samim tim, sam i odlucuje kada ce tu radnju prekinuti. Dzin koji ucestvuje u sihru plasi se kazne koja ga sigurno ceka ukoliko se usprotivi svom vodji i on nastvlja sa provodjenje sihra u praksu sve dok strah od ostanka ne bude veci od straha od napustanja bolesnika, ili dok sihr (kao predmet) ne bude unisten, ili dok dzin(i) zaduzen za sihr ne upozna Istinu, i ne odluci se sam boriti protiv zla u kojem je sudjelovao. Sihrbaz, kada prvi put stupi u kontakt sa dzinom, postaje gubitnik. On je kontakt ostvario misleci da ce sam voditi glanu rijec u tom odnosu, ali realnost postaje daleko od zeljene. Dzin svojim pritiscima i napadima tjera sihrbaza da pravi sihr ljudima cak i kad to sam ne zeli. I tako zapocinje krug zla koji rijetko kad biva prekinut. Nije rijetkost da sihrbaz svojim najblizima napravi sihr samo iz straha od dzina. Isto tako, nije rijetkost da dzin izvrsavajuci zadatke koje mu je dao sihrbaz, bude napadnut od lijecnika i ugrozen (on ili njegova porodica), a zatim smatrajuci sihrbaza odgovornim za ono sto mu se desava, prekine zadatak i krene u osvetu. Tako sihrbaz, ili neko iz
njegove porodice, a obicno je to ipak sihrbaz, tesko oboli od sihra koji je sam napravio. Kada se zavrsi testiranje jacine zelje onoga ko zeli postati sihrbazom, kroz dokazivanje snage njegovog nevjerovanja, doposti mu se (dzini mu dopuste) da udje u taj "posao", i od momenta svaki novi dan je za njega nova prilika da nekome nanese zlo. Iz knjige "Kur'anska hamajlija" autor Almin Omerasevic
Postavljanje sihra moze biti izvedeno sa tri strane. Prvi slucaj je kada sihrbaz svojom rukom postavi ono sto je uradio. Zatim dolaze oni koji traze da se sihr napravi. Oba ova slucaja, sa stanovista mjesta na kojem ce se naci sihr, indenticna. I sihrbaz i onaj u cije je ime... .... sihir uradjen postavljaju sihir samo na mjesta koja su dostupna svakom covjeku (odjeca, hrane i pice, kuca i zemljiste: postavljanje sihra na/u zemlju, u temelj, krov objekta, mjesta unutar kuce, cesto na prilazu kuci u vidu necistoca kada je sihir ocit, ili sihhr uradjen na vodu
u kojem slucaju postaje neprimjetan itd. . Na kraju, dolaze dzinni. Nakon sto sihrbaz napravi sihir, on naredi dzinima da postave sihir na mjesto do koga ce biti izrazito tesko ili nemoguce doci: procjepi u stijenama, tekuce, stajace vode itd. . Specificnost ovako napravljenog sihira je da mjenja mjesto na kome je postavljen. Jedan dzin biva zaduzen samo za mjesto sihra. On nema mjesta direktnog utjecaja na stanje opsihrenog. Njegova uloga je samo u tome da svaki put kada se sazna mjesto sihra, premjestiti ga na drugo mjesto. Tako, postoji i sihir koji nije napravljen ni na kakav predmet. Sihrbaz dzina jednostavno na osnovu proracuna odredjenih podataka uputi na neku osobu (sihrbazi traze od bolesnika ime, ime majke i datum rodjenja). Ali, elhamdulillah, pronalazak sihra, mada najlaksi, nije jedini nacin rjesavanja stanja sihirom izazvanih.Iz knjige :"Kur'anska hamajlija" - autor: Almin Omerasevic
Sihr je ugovor izmedju sihrbaza i dzina sejtana, kojim se zeli nanijeti zlo onome kome to zeli sihrbaz. Sihr je, u stvar, puno vise od ovoga (o cemu ce biti rijeci poslije) a ovdje zeli ukazati da dzini i na ovaj nacin uznemiravaju, opsjedaju ljude. Naime, onaj ko zeli nekome napraviti sihr, cini djela koja ce pokazati njegovo nevjerstvo i koja ce ga pribliziti sejtanu, a koji ce zauzvrat ciniti ono sto sihrbaz bude zahtjevao. Da bi dzini ucinili ono sto se od njih trazi, cesto moraju uci u zrtvu i ”na licu” ispunjavati svoje zadatke.
Dzini mogu uznemiravati covjeka i u slucaju kad on ode traziti lijela ”na pogresnoj strani”. Tako ljudi odlaze gatarima, astrolozima, sihrbazima (radi trazenja lijeka, ili cak nekada traze da za njihov racun nanese nekome zlo) , vidovnjacima, onima koji tvrde da lijece Kur’anom, a istovremeno su kod njih prisutni znakovi sihirbaza. Spomenute kategorije imaju najcesce imaju veze sa dzinima na ovaj ili na onaj nacin.
U trazenju izlaza iz teskog stanja u kome se nadju, ljudi odlaze onima koji ce im kazati o njihovoj proslosti, sadasnjosti ili buducnosti. Nerijetko bivaju odusevljeni kako je ”taj neko” o njima zna ”sve”. A, skoro, po pravilu, ne upitaju se odakle toj osobi podaci o njima. Kako o meni neko, ko me vidi prvi put, ili me nekada ne vidi uopce (dovoljno je je pokazati stvari osobe zbog cijeg smo problema dosli) moze znati ono sto znam samo ja, ili neko meni blizak, a skim ta osoba nikada nije bila u kontaktu? Ne bi trebala znati ni odakle dolazim, a ipak mi isprica sve o mojoj kuci, porodici, ili komsiluku…..
Ovi ”lijecnici” koriste dzine za izvrsavanje nekih zadataka ili prikupljanja informacija. Svjesno salju dzine osobi, koja im se obrati za pomoc kako bi je oni cuvali, ili otkrili o njoj ono sto njihovog nalogodavca zanima. Dzin, ili dzini na ovaj nacin neprestano borave uz covjeka otkrivajuci i njegove najskrivenije tajne. Skoro je nepotrebno spominjati da ovo ne mora biti jedino sto ”zastitnici” mogu uciniti ljudima.
S obzirom da opsjedanje ljudi ne znaci neminovno i boravak u tijelu covjeka, jasno je da oni, boraveci u ili uz covjeka i ucestvujuci s njim u poslovima, mogu negativno djelovati i na medjusobne poslove, saradnju ljudi, tako sto ce podrivati autoritet neke osobe, prikazujuci je u ocima prijetelja ili saradnika nepostenim, nesposobnim, nemoralnim.
Iz knjige ”Kur’anska hamajlija – lijek i zastita od sihra, uroka i ograme”Autor: Almin Omerasevic

Sve više gradjana Srbije koji sumnjaju da su pod uticajem crne magije ili pate od neke bolesti, obraća se za pomoć hodžama i isterivačima zlih duhova iz Bosne i Sandžaka! Pritisnuti zdravstvenim problemima i raznoraznim nedaćama, ljudi iz gotovo svih krajeva Srbije posećuju muslimanske sveštenike i "bele magove" koji ih, uz odgovarajuću novčanu nadoknadu, "leče" zapisima i molitvama, piše "Press". U Bosni je od sredine devedesetih godina sujeverje u procvatu, tako da gotovo da nema većeg sela u kome ne živi neki od "proslavljenih magova" koji tvrdi da ima rešenje za sve ovozemaljske probleme. Jednog od njih, izvesnog Mirzu iz Kalesije u istočnoj Bosni, nedavno je zbog zdravstvenih problema posetila i Mirjana (41), službenica jedne beogradske banke. "S obzirom na to da sam rodjena u Bosni, od malih nogu mi je poznato da zapisi i te kako mogu da pomognu kod različitih zdravstvenih tegoba. Godinama patim od nesnosnih glavobolja, probala sam razne lekove i akupunkturu, ali bez uspeha. Onda sam odlučila da odem kod tog čoveka za koga su mi prijatelji rekli sve najlepše", objašnjava Mirjana. Ona kaže da je ispred kuće "doktora
Mirze" bila velika gužva, samo tog dana "čudotvorca iz Kalesije" posetilo je više ljudi iz Valjeva, Novog Sada i Kragujevca, a svi su "zalečeni" na isti način. "Mirza je saslušao moju priču i onda izgovarao neku molitvu na arapskom jeziku. Iz fioke je izvadio parče papira na kome su bili ispisani brojevi i arapska slova. Rekao mi je da ga uvek nosim sa sobom i bolovi će za mesec dana potpuno prestati. Častila sam ga sa 100 evra i danas, dve nedelje kasnije, moram da priznam da mi je bolje", priča sagovornica "Pressa". Pored Mirze iz Kalesije koji, prema rečima upućenih, "kuranske stihove čita naopako", svojim "lečenjem" proslavila se i izvesna Vasvija iz Zenice. Ova starica praktikuje nešto drugačije metode koje po pravilu podrazumevaju - žrtvovanje životinja! Tako je za uspešno izlečenje jednog bubrežnog bolesnika preporučila njegovim rodjacima da pod hitno zakolju ovna. "Bolesniku dajte da popije krv tog ovna, ali mu nipošto ne dajte meso. Glavu životinje zakopajte na groblju, okrenutu prema Meki", glasio je recept nane Vasvije. Ipak, najveću slavu na polju "onostranog" u Bosni je stekao kontroverzni hafiz (onaj koji zna Kuran napamet) Esad Čančar iz Sarajeva. Čančara koji pored kuranskih stihova za "izlečenje" pacijenata koristi i laser, posećuju ljudi iz svih delova bivše Jugoslavije, pa je za samo nekoliko godina postao prilično imućan. O njemu se ispredaju različite fantastične priče, a jedna od najludjih je svakako ona po kojoj Čančara u svakom trenutku prati mali duh ("džin" na arapskom) "koji iglom bocka njegove neprijatelje"?! Zanimljivo je da taj duh nije pomogao Čančaru da izbegne privodjenje pod optužbom da je sa grupom arapskih državljana pripremao napad na ambasadu SAD u Sarajevu. Za "autoritete" pri izradi zapisa i amajlija u Sandžaku važe Hasan iz Tutina i Emina iz Novog Pazara. Iako islam najstrože zabranjuje odlazak kod vračara i nadrilekara, kao i upotrebu bilo kakvih amajlija, posao te vrste nesmetano cveta. Islamski učenjaci priznaju jedino mogućnost "lečenja Kuranom", takozvanu rukju, i svako ko čini drugačije, tvrde islamski autoriteti, pa makar bio i hodža, pravi "sihir", odnosno bavi se crnom magijom. Prema definiciji, sihir je "svako delo putem koga se čovek približava šejtanu, to jest djavolu, i kojim se traži njegova usluga". Rukjom, to jest lečenjem Kuranom, već nekoliko godina bavi se Enes Beganović iz bosanske varošice Zavidovića koji je tokom svoje karijere naišao "na više zastrašujućih primera delovanja džina na ljude". "Doveli su mi ženu koja tri dana nije ni spavala ni jela. Uporno je ponavljala:"Ne možeš ti meni ništa"! Zatim je počela da skače po sobi i da vrišti kao pijana i da skače po kauču. Uporno je vredjala "stoko, životinjo, gori si od mene", pljuvala po meni i pokušavala da me ujede za ruku. Dao sam terapiju koju su radili 15 dana, uz ponovljenu rukju od sedam dana i Alah je dao da je ozdravila", priča Beganović.Izvor: Press Draga braco i postovane sestre, nama, preko NUM stranice, dolazi nevjerovatno mnogo pitanja od ljudi koji imaju problema sa dzinsko-sejtanskim svijetom. Insana dusa zaboli kada cita na kakve sve probisvete i lazne ljecnike ljudi nailaze u svom pokusaju da se izljece od sihra i dzinskih napada. U mnogo slucajeva ljudi nalete na sihirbaze i tako samo jos vise pogorsaju svoju situaciju, plus sto ostanu siromasniji za neku svotu novca, a u nekim slucajevima budu i seksualno iskoristeni od ovih neljudi. U gornjem tekstu jedino brat Enes Beganovic (brat koji uredjuje stranicu: www.lijecenje-kuranom.com) ispravno ljeci, odnosno lijeci rukjom (ucenjem Kur'ana i ispravnih sunnetskih dova), dok je pisanje zapisa i svaki drugi nacini pogresno. Pogledajte ova vjestica Vasvija iz Zenice govori ljudima da kolju zivotinje i da piju njhovu krv kako bi se ljecili?? SubhanAllah, kako neko moze povjerovati u ovaj nacin ljecenja kada je u islamu strogo zabranjeno jedenje ili pijenje krvi, plus logicno razmisljanje navodi covjeka na odvratnost ovog djela. Stoga, oprez kada dodjete u tu situaciju da morate traziti da se ljecite od sihra, jer je velika vjerovatnoca da ce te prvo naljetiti na nekog sihirbaza ili varalicu, posto takvih pokvarenjaka ima na sve strane, kako na podrucju Balkana tako i u dijaspori, dok je mnogo manji broj onih koji ispravno lijeci. ZATO OPREZ!
Sujevjerje poprimilo razmjeru epidemije u Baru - bijeli i crni magovi zadovoljno trljaju rukeKonkurencija u ovom biznisu u Baru je zaista velika, ali naš sagovornik tvrdi da posla ima za svakoga, i da svi imaju svoje mušterije. Za skidanje crne magije koriste se fotografije, piramide, amajlije... I sve to uz posebne rituale. ''Skidam uroke i crnu magiju, rešavam sve ljubavne, bračne i poslovne probleme, liječim neplodnost, gledam u karte, vodu i pasulj, odvikavam od droge, alkohola i drugih poroka, izrađujem amajlije za sreću, ljubav i napredak...'' Ovako, obično, izgledaju oglasi koje sve češće možemo vidjeti na stranicama dnevne štampe ili u raznim specijalizovanom časopisima. U nesređenom društvu kakvo je naše, lakovjerni često vjeruju da su pod uticajem crne magije, pa kreću u potragu za
''izbaviteljima'' kojima pune džepove.... Pred kućama raznoraznih iscjelitelja i magova često se mogu vidjeti dugački redovi u kojima strpljivo čekaju oni koji vjeruju da će im ukloniti vradžbine, kletve i prokletstva, spasiti ih od zla ili bolesti. Kad je u pitanju sujevjerje, o kojem se u poslednje vrijeme puno govori, Bar je definitivno rekorder među crnogorskim gradovima. Razlog bi, između ostalog, mogao ležati i u tome što u gradu pod Rumijom žive pripadnici različitih nacija i vjerskih konfesija, sa svim svojim mitovima i predavanjima. U traženju odgovora na ovo, kod nas tabu pitanje, pošli smo od poznate definicije. Crna magija je način da se neko povrijedi i učini nesrećnim. Najbolje ''sredstvo'' protiv crne je bijela magija. Ona uništava uroke, vradžbine, kletve, čini i spasava od urokljivih očiju i, kako kažu oni koji tvrde da imaju posebne moći da se njome bave, dolazi od Boga.Upućeni kažu da u Baru godinama ''rade'' i crni i bijeli magovi. Bijeli su, svakako, na mnogo boljem glasu, i kod njih gotovo svakog dana dolazi na desetine ljudi tražeći pomoć. Stari Bar je na ovom prostoru kolijevka bijelih magova. Ima ih i danas, svakako, mada ih je ranije bilo mnogo više... Bijeli magovi će vam, između ostalog, reći i da su u zabludi oni koji misle da postoje vidovnjaci i gatare... Vidovnjak je, tvrde oni, samo jedan, onaj koji sve vidi, a to je Bog. Tvrde da im priča za novine ne treba, jer im ni reklama nije potrebna. Takođe, i da moć ne dolazi sasvim slučajno, već da se prenosi od nekog najbližeg. Starobarani i danas pričaju o prizoru koji se na starobarskoj tvrđavi mogao vidjeti prije par godina. Na četiri ugla jedne od starih gradskih zidina gorjelo je zapaljeno donje žensko rublje. To su, na preporuku lokalnog bijelog maga, uradile tri učenice srednje škole da bi ''popravile'' ljubavni život. Da li je bijeli mag u ovom slučaju pomogao ne znamo, ali je pred njegovom kućom svakodnevno puno radoznalih i onih koji dolaze da traže pomoć. Ovaj ''bijeli mag'', koji nije želio da mu se ime spominje u novinama, tvrdi da mu je znanje od Boga dato i da je moć da pomaže unesrećenima osjetio poslednjih godina, dok se prije toga bavio sasvim drugim poslovima. Za sebe tvrdi da je pravi majstor svog zanata, da vrlo uspješno skida crnu magiju, pa čak i da zna da pronađe mjesto na kom je sakriven zamađijani predmet. Lako, tvrdi, oslobađa bolesti, rešava svađe u kući, probleme na poslu i slično... Konkurencija u ovom ''biznisu'' u Baru je zaista velika, ali naš sagovornik tvrdi da posla ima za svakoga, i da svi imaju svoje mušterije. Za skidanje crne magije koriste se fotografije, piramide, amajlije... I sve to uz posebne rituale.-Neki vjeruju da crne magije ima, drugi kažu ''ima tu nešto'', a ima i onih, zavisno od stepena obrazovanja, koji tvrde da su crna i bijela magija nepoznata strana života i da nauka nikad neće uspjeti da objasni koje to mračne sile vladaju našom psihom. Nama su, pak, najbliža razmišljanja da se ljudi dijele na dobre i loše. Odatle i potiču priče o tajanstvenim silama. Uostalom, i onaj koji ''baca'' magiju traži pare, taman kao i onaj koji skida čini. Riječju, i crna i bijela magija su u našim glavama, tvrdi naš sagovornik, dobro upućen u magijske rituale u Starom Baru.Karte, šolja, pasulj, olovoBroj onih koji se bave mađijanjem na teritoriji barske opštine, sudeći po lokalnim pričama, svakodnevno raste... Ima ih u Starom Baru, na Topolici, u naselju Šušanj, Dobroj Vodi... Dolaze po pozivu kući ili ''mušterije'' odlaze kod njih. Često žive normalnim životima, bave se svakodnevnim poslovima, a njihove ''magijske'' usluge najčešće traže osobe slabijeg obrazovanja. Ima i onih koji gledaju u karte, pasulj ili u šolju od crne kafe, izlivaju olovo... I posla im ne fali... Što bi naš narod rekao, dok je ovaca, biće i nov(a)ca!Izvor: magazin "RevijaD Braco i sestre, sta reci poslije ovog clanka. Zalosno je da i muslimani vjeruju da im ovi magovi, bilo crni ili bijeli mogu pomoci, jer su ti ljudi obicne varalice ili su sihirbazi koji suradjuju sa dzinnima. Na zalost, mnostvo je muslimana koji idu ovim ljudima (sarlatanima), daju im ogromne pare, nadajuci se da ce im ovakvi probisveti pomoci. Zaista je istinu rekao jedan daija: "Gdje nema vjere, tu ima sujevjerja".
I mudzahidi u Bosni bili su jedna od preferiranih meta Vatikana na koju su usmjeravali vojsku dzina. U sjecanju mi je slucaj mladica iz spomenute populacije kada se obratio za pomoc u cudnom i teskom dusevnom stanju, pogodjen dzinskom vojskom koja je usmjerena iz Vatikana. Njegovo lijecenje trajalo je od podne do sabaha iduceg dana, nastojeci da se oboljeli rijesi opsjednutosti ceta dzina poslatih od strane Vatikana na mudzahide u Bosni. Na koncu, poslije... visesatnog ucenja, koje je rezultiralo da se dzini jave, razgovaraju, predstave i priznaju odakle su i na koga poslati, nakon teskog dijaloga, rasprava, ubjedjivanja, neki njihovi oficiri i starjesine primili su islam zajedno sa djelom vojske, koja se podjelila na dva djela- muslimani konvertiti i krscani. Nakon ponovljeni bezuspjesni pokusaja da ne dini nemuslimani pokore i izadju, izmedju ove dvije grupe u tjelu dolazi do borbe na zivot ili smrt. Prisutni, koji su pomagali, drzali su i obuzdavali ovog mladica dok se ucila rukja i vodio dijalog, bili su frapirani onim sto se pritom desavalo. Poskakali su na noge i donosili tekbire , gledajuci kako po tjelu oboljelog, posebno po stomaku, odjednom kao da provri. Cudno talasanje stomaka i pokreti, koji na povrsini koze podsjecaju na pokrete koje pravi voda kad kljuca, ubrzano su se smjenjivali pred pogledima prisutnih. Ruke i noge su se odjednom sukobile. Desna ruka udarala lijevu, lijeva desnu, tako i noge. Pozvan je i TV kamerman, koji je snimio najzanimljivije detalje. Na koncu te borbe unutar tjela oboljelog, koja je zavrsila neprirodnim bjezanjem i puzanjem lijeve rukekoju je desna hvatala i pokusavala zadrzati, javio se sa selamom starjesina muslimana, zadihan i izranjavan, podnoseci izvjestaj o pobjedi, sehidima i o poginulim, ranjenim i zarobljenim neprijateljima. Posto su muslimani pobjedili, oni su bez problema pristali na izlazak i napustanje tjela ovog mladica, koji je, Allahovom voljom, ozdravio.Iz knjige: "Lijecenje Kur'anom od ograjisanja, sihra i uroka" - autor: dr. Muharem Stulanovic
Ako primjetis samo jedan od sljedecih znakova kod onoga koji koji se bavi lijecenjem od sihra, znaj da je on sihrbaz bez ikakve sumnje: - pita pacijenta za ime i ime njegove majke (ili datum rodjenja n.op.),- dadne pacijentu listove koje ce zapaliti i nakaditi se na njima,- pise zapise (talismane, vradzbine),- koristi neku licnu stvar pacijenta (za spravljenje sihra) kao sto je odjeca, kapa, maramica,- uci neke nerazumljive carolije i talismane,- Ponekad zahtjeva zivotinju sa odredjenim svojstvima da bi je zaklao bez spominjanja Allahovog imena, cijom krvlju, mozda, namaze bolno mjesto ili samu lesinu baci na neko pusto mjesto,- daje pacijentu zapise koji sadrze cetverougaone figure u cijoj unutrasnjosti su nepovezani harfovi ili brojevi, - naredjuje pacijentu samocu u tamnoj prostoriji gdje ne prodire svjetlost sunca- ponekad trazi od pacijenta da ne dolazi u doticaj sa vodom cetrdeset dana (ovo upucuje da je dzin koji sluzi sihrbaza krscanin)- dadne nesto pacijentu da zakopa u zemlju,- mrmlja neke nerazumjive rijeci,- ponekad sihrbaz obavijesti pacijenta o njegovom imenu, mjestu i rpoblemu zbog kojeg je dosao,- zapise pacijentu nepovezana slova na zapis, ili posudu od bijele grncarije, naredjujuci da to otopi i pije Ako saznas da je covjek sihrbaz (sahir), duznost ti je da mu ne ides.Iz knjige : "Ostri mac u borbi protiv zlih sihrbaza" - autor: Vahid Abdusselam Bali; a takodje ove stvari navodi dr. Muharem Stulanovic u svojoj knjizi: "Lijecenje Kur'anom"



Tekst napisao Džemal A. - lijecnik Kur'anom iz bosanske krajine.
Neke od metoda pronalaska sihra Ovdje ću navesti neke od metoda koje koristim u svom radu za pronalazak sihra, a koje su se pokazale učinkovitima: Ustrajna borba i dova Allahu Ovo zasigurno preporučuju svi učači rukje. Puno puta se desilo da ustrajnom borbom, dovom i nadom u Allahovu milost, čovjek dobije odgovor od Allaha u snu ili na neki drugi način kao npr. da toliko oslabi džina da sam uputi čovjeka na mjesto sihra. Kao i prilikom učenja same rukje kada džin više nemože izdržati mučenje i prizna gdje se nalazi sihr. Voda na koju su učeni Kur'anski ajeti Svaki put kad učim rukju nastojim pacijentu naučiti na vodu. Savjetujem ga da uzme čašu učene vode i prelije u špricu (plastična flaša u kojoj najčešće bude voda za staklo) na tu čašu učene vode doda obične vode do vrha šprice. Tako neće puno potrošiti učene vode koju će piti kao terapiju. Tome može dodati i kašiku soli jer so nagriza, a to pomaže kod uništenja sihra, posebno ako je sihr napravljen na prljavu vodu kojom nam neko našprica kuću. Špricat će cijelu kuću osim wc-a. Kupatilo ili wc dobro je detaljno očistiti jakim sredstvom za čišćenje. U toku špricanja pratit će reakcije svih oboljelih u kući ako ih ima više. Može doći do raznih reakcija ukoliko se desi da pošprica sihr: mučnine, povraćanja, bolova, trnjenja tijela i sl. Posebno obratiti pažnju na okvire vrata , namještaj i ćoškove soba.Takođe treba da obrati pažnju nakon špricanja dali osjeti kakav smrad kao da gori guma, ako to osjeti sigurno je pošpricao sihr. Neka taj dio dobro pretraži, ako ništa sumnjivo nebude našao neka ponovi špricanje više puta po tom mjestu možda je sihr pošprican pa se i nevidi. Isto tako može da provjeri svoju odjeću, obuću i druge lične stvari. Često kod osoba koje se imaju puno problema, a dugo se liječe sa malim pomacima na bolje sihr ili više njih bude na odjeći, poprskan ili neki konac
negdje u šavu često drugačije boje od tvorničkog konca. Zato odjeću treba detaljno pregledati. Pored špricanja unutar kuće spricanje može uraditi i okolo kuće. Nasut će veliku kantu čiste vode, zasoliti i dodati par čaša učene vode. Špricat će okolo kuće a može i zid kuće. Laser Mnogi su možda čuli za ovu metodu kada je u pitanju pronalazak sihra ali je nisu probali. Laser je jak izvor svjetlosti, najčešće crvene boje. Koristi se u građevini kod raznih mjerenja, u mnogim aparatima. Danas je puno raširen u dječijim igračkama. Samo Allah zna koliko je puta ova metoda uspjela kada je u pitanju pronalazak sihra. Neznam do kraja kako i na koji način laser utiče na sihr, ali znam da džinima jako smeta vjerovatno puno više nego kad nama neko laser usmjeri u oko. Laserom tražimo tako da svijetlimo polako po cijeloj kući, odjeći,nakitu,autu, dvorištu ili bilo na kom mjestu na kome bi mogao biti sihr. Kada svjetlo lasera naiđe na sihr bolesnik treba osjetiti neke od reakcija (trnjenje, bol, nervozu, gubljenje svijesti i sl.) u svom tijelu jer sihr i džini su povezani i reaguju na tu svjetlost. Kada uz Allahovu pomoć otkrijemo neka od mjesta na koja bolesnik reagira kada ih prelazimo laserom ta mjesta ili stvari treba više puta provjeriti jer ako su u pitanju lukaviji džini znaju nekad i glumiti reakcije da bi zavarali čovjeka. Ako laserom pregledamo dvorište, radimo to onda kad sunčeva svjetlost nije previše jaka, jer je svjetlost lasera manje učinkovita kao i svako drugo svjetlo po danu. Metoda zamišljanja Ova metoda je manje učinkovita nego prethodne ali desilo se više puta da ljudi pomoću nje pronađu sihr. Najčešće ovo koristim za vrijeme same rukje, a može neko pokušati i kod kuće. Nakon proučene rukje kažem pacijentu dok drži oči zatvorenim, da zamisli da joj gori cijela kuća i dvorište. Neko ostaje miran a neko reagira plačem, drhtanjem i sl. Neko uopće nemože to zamisliti a drugi opet znaju vidjeti sliku kao da stvarno gori. Nekad kažem osobi da zamišlja dio po dio kuće da gori ili dvorišta na taj
način locirajući sihr. Jer džinima smeta da zamišljaš kako gori mjesto na kome je sihr i na to reagiraju. Ili im kažem da zamisle laser u mislima i s njim pretražuju dvorište ili kuću. Džini djeluju nas naš razum raznim vesvesama, a i mi možemo djelovati na njih razmišljanjem ako se dovoljno koncentriramo. Npr. u toku rukje kažem pacijentu da čvrsto zamisli da je u Mekki pored same Kabe, Allahu na sedždi i da Ga moli za oprost, pomoć i lijek. Nakon toga znaju uslijediti velike reakcije džina. Ili također učeći rukju, pacijent se muči da povrati, krene pa stane. Nekad povraćanje ubrzam kad kažem pacijentu da zamisli da je njegovo tijelo vulkan. Da „oni“ gore u njemu jer ih je Kur'an zapalio i bježe kao lava iz vulkana. Zanimljivo je napomenuti da neke osobe same osjete mjesto sihra ali nisu toga uvijek svjesne. Nekad osjete kao da ih vjetar udari u nekom djelu kuće ili dvorišta , a to može ukazivati da je tu sihr. Dešava se i to da neku svar u dvorištu ili kući neznajući zašto previše simpatišu (npr. vazu cvijeća) ili mrze (npr. dio namještaja) i jedno i drugo može značiti da je tu sihr, naglašavam ako je to osoba zavoljela ili zamrzila nekako odjednom bez stvarnog razloga. Pored svih navedenih metoda, Allahova odredba bude da se neko neizliječi, jer samo Allah liječi, a mi smo oni koji Ga za pomoć i lijek mole. Netreba gubiti nadu u Allahovu milost i treba biti svjestan da će Allah promijeniti naše stanje na bolje kad se mi promijenimo prema Njemu, tj. Njegovim naredbama i zabranama. Kada se sihr pronađe može se upotrijebiti bilo koja od metoda koje su spomenute u literaturi za njegovo uništenje. Šta smeta džinima u tijelu Hidžama Hidžama je sunnet Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, a uopće jedan od najboljih lijekova. Bilo da se radi o fizičkom zdravlju bilo o bolesti izazvane uticajem džina. Posebno je korisna kod zastarjelih slučajeva. Kod nekih pacijenata ogroman je broj džina, a dugo su vremena proveli u tijelu pa i preko 30 godina. Jedna hidžama nekad zamjeni 10 termina rukje kod
takvih slučajeva ako se tako može reći i porediti radi pojašnjenja učinka hidžame. Oni koji žele više saznati o hidžami dosta materijala je dostupno na internetu. Masaža Džinima jako smetaju udarci ili masaža tijela. Po cijelom čovjekovom tijelu nalaze se krvni sudovi po kojima se kreću džini ukoliko uđu u čovjekovo tijelo. Posebno za onog koji ima više tegoba jako je dobro da nabavi masažer za tijelo i na taj način oslabi džina ili ga potpuno izbaci do idućeg tremana rukjom. Na taj način će ubrzati proces liječenja. Dobro je izmasirati cijelo tijelo ali najčešće: desno i lijevo duž cijele kičme, vrat, ruke u ramenima do lakta, sredinu prsa, lijeva strana plućnog krila oko srca, stomak, vanjski dio bedara, listovi u nogu. Gdje je tkivo zdravo masažer pri normalnom pritisku nebi trebao boljeti, a gdje se osjeti bol tu treba nastaviti jer su tu prisutni džini. Savjet roditeljima Podsjećam vas, braćo i sestre, da je šejtan naš vječni neprijatelj i da stalno moramo biti na oprezu. Veliki broj pacijenata kojima sam učio bila su djeca, raznih uzrasta. Ako nemogu nauditi nama napadaju onoga kome mogu. Sve to dešava se putem direktnog uznemiravanja ,uroka, zavisti ili sihra. Jako je bitno da se u našim kućama uči Allahova knjiga u kojoj je lijek za sve. Podstičimo svoju djecu da uče Kur'an ili zavisno od uzrasta barem kraće sure za zaštitu. Posebno danas dešavaju se nesporazumi između roditelja i djece. Počesto uzrok tome jeste šejtan koji djeluje na vaše dijete, a mnogi su to kroz razgovor priznali kazavši kako ih svaki roditeljski savjet jako nervira. Nakon učenja djete se potpuno promijeni. Za one koji nemaju mogućnost da odu na rukju neka se sami bore dozvoljenim sredstvima. Dobra stvar za one koji posjeduju dvd, kopjuter i sl. da stave kantu ili posudu sa vodom pored zvučnika tako da zvuk udara direktno u vodu i puste učenje Kur'ana a nakon toga može cijela porodica trošiti tu vodu. A možete je i sami naučiti onim što znate od Kur'ana. Voda je Allahov dar i pamti Kur'anske ajete na taj način postaje ljekovita. Neka
nam je svima Allah na pomoći. Amin! tekst napisao Džemal A. - lijecnik Kur'anom iz bosanske krajine




2 način.Napuniti kantu do vrha sa vodom i staviti na nju naprimjer metalnu rešetku iz električnog šporeta.Na rešetku staviti zvučnik treba okrenuti prema vodi u kanti tako da zvuk direktno udara u vodu.Morate biti VEOMA PAŽLJIVI da zvučnik ne upadne u vodu jer je uštekan u struju.
Ovo je način za testiranje da li imate problema sa sihrom ili džinima

RAZLIKA IZMEDU SIHIRBAZA I UČAČA RUKJE(napisao mr.Zijad Ljakic)

Da bi se mogao razlikovati sihirbaz od učača rukje treba poznavati znakove po kojima se prepoznaje onaj ko se bavi sihrom, kao i osnovne radnje i osobine učača rukje.

Od znakova po kojima se raspoznaje sihirbaz su sljedeći:

1- Traži ime i prezime ili ime majke i datum rođenja.

2- Traženje nečega od bolesnika poput pramena njegove kose, dijelova odjeće, njegovu sliku i slično.

3- Izgovaranje nerazumljivog govora, korištenje hamajlija i drugih neobičnih stvari.

4- Pisanje raznoraznih zapisa čija sadržina bude ispunjena brojevima, geometrijskim figurama, nepoznatim riječima, imenima, ili pisanje samih kur'anskih ajeta ali odpozada, slika zmija i akrepa, a što je poznato kao Sedam Sulejmanovih ugovora.

5- Pravljenje čvorčića na raznoraznim kanapama i končićima uz istovremeno puhanje i izgovaranje nepoznatih riječi, a sve to sa ciljem da se od toga napravi sihr.

6- Nečistoća i prljavština prostorije u kojoj boravi sihirbaz kao i neurednost i prljavština samog sihirbaza.

7- Osamljivanje sihirbaza u mračnoj prostoriji radi kontaktiranja sa džinima i šejtanima koji ga pomažu u njegovim poganim radnjama.

8- Traženje od klijenata da zakolju ovcu, kokošku ili nešto slično kao kurban, a što u stvari predstavlja klanje kurbana džinima.

9- Materijalno iskorištavanje bolesnika uz traženje basnoslovnih suma poput toga da jedna hamajlija košta nekoliko stotina maraka.

10- Osamljivanje sa ženama bez mahrema što često završi i sa činom zinaluka pri čemu sama žena nema kontrolu nad samom sobom i ne može se oduprijeti.

11- Upotreba mokraće, izmeta i krvi hajza prilikom pravljenaj zapisa i hamajlija.

12- Traženje od bolesnika da se odvoji od ljudi određeno vrijeme u prostoriji u koju ne dopire sunčeva svjetlost.

13- Traženje od bolesnika da ne dolazi u kontak sa vodom određeni vremenski period koji ponekad dostiže čak četrdeset dana.

14- Traženje od bolesnika da neke stvari zakopa u zemlju i da ih zalije nekom tekućinom, ili da stavi pokvareno jaje na prag vrata ili u kuću a na sve te stvari je sihirbaz već napravio sihr.

15- Davanje bolesniku dređenih papira i zapisa da ih zapali i da se nakadi na njima.

16- Pisanje isprekidanih harfova na papiru i njihovo potapanje u vodu i da bolesnik pije tu vodu.

17- Obavještavanje bolesnika o nekim pojedinostima njegovog ličnog života i njegovog odnosa sa drugim ljudima a sve te informacije uzima od džina i šejtana sa kojima inače kontaktira.

18- Vanjski izgled sihirbaza ukazuje na njegovo nepraktikovanje i nepridržavanje vjerskih propisa.
Daje bolesniku hamajlije ili zapise koji se sastoje od trouglova, kvadrata ili četverouglova na kojima su ispisana neka slova i brojevi ili možda i određeni kur'anski ajeti samo unazad ispisani, a ponekada pacijentu daje i ispisana kuhana jaja za jelo.


Od znakova po kojima se prepoznaje učač rukje, odnosno onaj koji na ispravan šerijatski način liječi opsihirene osobe, one koji imaju džinski dodir i urečene, su sljedeće karakteristike:

1- Učenje Kur'ana nad bolesnikom, što predstavlja osnovni i najupečatljiviji metod i način liječenja bolesnih od sihra, džinskog dodira i uroka.

2- Traženje od bolesnika da skine sve zapise i hamajlije koje ima kod sebe kao i one koje ima u kući te da ih uništi ili zapali. Takođe, traženje da skloni slike, kipove, figure, krstove i slično i da ih ne koristi.

3- Savjetovanje i traženje od bolesnika od prvog susreta da praktikuje propise vjere (ako već do tada nije), poput toga da redovno obavlja namaz, uči jutarnji i večernji zikr, uči suru Bekara u kući, uči Bismilu kod svakog posla koji radi, da prekine sa haramima koje je do tada praktikovao, poput slušanja muzike, pijenja alkohola, miješanja i kontaktiranja sa ženama kojima nije mahrem i slično.

4- Ako je bolesnik žena zahtijeva od nje da se pokrije, ne liječi je bez prisustva njenog mahrema osim u nuždi, prilikom liječenja ne dira njeno tijelo.

5- Od ispravnog načina liječenja, uglavnom ako su u pitanju duža liječenja, je i to da se bolesniku daje voda, med i ulje na kojima je naučen Kur'an.

6- Prepoznatljiv je i po tome što se u njegovom načinu liječenja ne može naći da radi išta od gore spomenutih znakova i obilježja sihirbaza.


Od osnovnih osobina onoga koji liječi rukjom je:

- Da bude osoba koja je mjerodavna da se time bavi tako što posjeduje dovoljno šerijatskog znanja i iskustva da se može ovim poslom baviti, naravno ne kao profesijom.

- Da je prepoznatljiv svojom vanjštinom i unutrašnošću po praktikovanju vjerskih propisa izvršavanjem vadžiba i sunneta, ostavljanjem velikih i malih grijeha, nečinjenjem novotarija, da su mu zarada i imetak halal i tako dalje.

NAJBOLJI NAČIN ZA SKIDANJE NEGATIVNE ENERGIJE JE DA PIJETE VODU NA KOJU JE NAUČENO.MOŽETE I SAMI UČITI NA VODU.UČAČ RUKJE JE SAMO POSREDNIK, NE POSJEDUJE NEKU MOĆ.KUR’AN JE ZA SVAKOG.

Ovo je jedan od dokaza da je ucenje Kur'ana preko zvucnika ljekovito.Ovo je komentar sa sa foruma islambosna "Bio sam primoran da se koristim rukjama preko interneta da bi spasio svoju majku od sihra. Otisla potpuno zdrava u BiH, i dole nesto pojela kod sumnjive osobe, i pocela se katastrofalno osjecati, nije mogla spavati, totalna nervoza, strah, bas su bili simptomi sihra, kad je dosla nazad kuci, bilo je hitno nest oda se radi, sobzirom da nije bilo nikakvih ucaca rukje u blizini, odlucio sam se ja da preuzmem u svoje ruke , rekao joj da leze na krevet, stavio joj slusalice u usi i pustio rukju, reakcije su iste sekunde krenulo, jako drhtanje i povracanje. i tako sam se borio oko mjesec dana rukjama svaki skoro dan, dok nije dosla sebi , ili tacnije receno dok se sihr nije otupio da sad nema problema sa tim. ja stvarno neznam sta bi bilo da nisam imao internet rukje ili da nisam znao boriti se protiv sihra kad nekoga zahvati, belaj bi bio, sad bi bila u ludnici i pila anti-depresivne tablete i za smirenje. Hvala Allahu pa je dao lijek u Kuranu. A prije dok sam je testirao sa rukjama prije fasovanja sihra, bila je mrtva hladna, nikakve reakcije nije pokazivala. Tako da cd ili internet rukja itekako moze da pomogne ali se mora biti strpljiv i uzme vremena dok se sihr otupi."

ODLOMAK TEKSTA lijecnika Kur'anom iz bosanske krajine
Za one koji nemaju mogućnost da odu na rukju neka se sami bore dozvoljenim sredstvima. Dobra stvar za one koji posjeduju dvd, kopjuter i sl. da stave kantu ili posudu sa vodom pored zvučnika tako da zvuk udara direktno u vodu i puste učenje Kur'ana a nakon toga može cijela porodica trošiti tu vodu. A možete je i sami naučiti onim što znate od Kur'ana. Voda je Allahov dar i pamti Kur'anske ajete na taj način postaje ljekovita. Neka nam je svima Allah na pomoći. Amin! tekst napisao Džemal A. - lijecnik Kur'anom iz bosanske krajine

Možete staviti 2 zvučnika i kanister sa vodom između njih.Zvučnici treba da su čvrsto prislonjeni uz kanister,najbolje ih je pritegnuti uz kanister sa konopcem ili ljepljivom trakom.Ako možete naći kanister sa tankom plastikom tako da zvuk lakše prolazi. Zvučnici treba da su okrenuti prema kanisteru.

Odgovori