Sretan 8. Mart, Dan žena.. ili možda ne..

Sve što je za pouku, bujrum pisite ovdje kao novu temu radi ljepše preglednosti

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Odgovori
Haris
Veteran
Postovi: 1466
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 6:35 pm
Lokacija: Zavidovici, Bosna i Hercegovina
Kontakt:

Sretan 8. Mart, Dan žena.. ili možda ne..

Post od Haris » Pon Mar 07, 2011 6:21 pm

Esselamu alejkum,

Jučer mi je stigao ovaj tekst u masovnom mailu od redakcije dole navedenog uredništva tog web portala, pa pomislih, bilo bi dobro da proslijedim ovdje.
Znam da je malo poveći tekst ali vrijedi pročitat da bi razumjeli bolje tematiku dotičnog datuma.
___

Od 365 dana u godini pripadnicama ljepseg pola "demokratska" i "svjetski orjentisana" drustva "poklonila" su dragocjen poklon a to je pravo na paznju i to tokom citavog jednog dana (8.Mart)

Da li im zene na tome trebaju biti zahvalne?! Da li je to korak naprijed u modernom poretku u kome je zena 'ravnopravna' sa muskarcima !!! Sta je stvarna pozadina omalovazavanja zene ovim danom?!

Kako Islam gleda na zenu tokom godine i kakav status zena ima u njemu na ovaj dan? Da bi ste saznali vise o ovome procitajte ponudjene tekstove,

uz svo duzno postovanje urednistvo web portala http://www.chatislamonline.org

8. Mart - Dan žena

Klara Cetkin, djevojačko prezime Ajzner (1857. - 1933.), koja je bila uticajni njemački socijalistički političar i borac za ženska prava. Do 1917. je bila aktivna u Socijaldemokratskoj partiji Njemačke, a zatim je stupila u Nezavisnu socijal-demokratsku partiju Nemačke (USPD) i njegovom ekstremnom levičarskom krilu, Spartakističkoj ligi - koja je kasnije postala Komunistička partija Njemačke (KPD), koju je ona predstavljala u Rajhstagu tokom Vajmarske Republike od 1920. do 1933.

Cetkinovu je veoma interesovala ženska politika, uključujući borbu za ravnopravnost i pravo glasa za žene. Razvila je socijaldemokratski ženski pokret u Njemačkoj. Od 1891. do1917. pisala je za SPD-ove ženske novine Die Gleichheit (Jednakost). Godine 1907. postaje vođa novoformirane "Ženske kancelarije" u SPD-u. Organizovala je proslavu prvog "Međunarodnog dana žena", 8. marta 1911.

Tokom Prvog svjetskog rata, Klara Cetkin je sa Karlom Libknehtom, Rozom Luksemburg i drugim uticajnim političarima iz SPD-a odbacila partijsku politiku Burgfrieden (primirje sa vladom, obećanje o uzdržavanju od svih štrajkova tokom rata). Uz druge antiratne aktivnosti, Cetkinova je organizovala međunarodnu žensku antiratnu konferenciju u Berlinu1915. godine. Zbog antiratnih stavova bila je hapšena nekoliko puta tokom rata.

Također je bila član izvršnog komiteta Komunističke internacionale (Kominterna) od 1921. do1933. godine.

Kada su Adolf Hitler i njegova Nacional-socijalistička nemačka radnička partija preuzeli vlast, Komunistička partija Njemačke je izbačena iz Rajhstaga, nakon požara u Rajhstagu,1933. Klara Cetkin poslednji put odlazi u egzil, ovoga puta u Sovjetski Savez. Tamo je umrla 20. juna 1933, sa skoro 76 godina. Sahranjena je kod zidina Kremlja u Moskvi.

Glavne aktivnosti Klare Cetkin su bile koncentrisane na nekoliko zanimljivih tema. Navešćemo neke od njih, a vi sami prosudite o kakvoj se osobi radi:

Klara Cetkin je pozivala sve žene svijeta na :

1. "Slobodnu ljubav" - Što znači da je Klara zagovarač da svaka djevojka ili udata žena ima pravo na svoju slobodnu ljubav, tj. da ako kod drugog muškarca, osim onog svog zakonskog supruga, vidi česticu neke vrste ljubavi ona mu se slobodno može posvjetiti, osjetiti njegovu ljubav, dati mu svoju, a da u isto vreme zadrži već postojeći brak. Ista stvar važi i za djevojku, ona ne mora čuvati svoju nevinost za svog prvog muža i čoveka života, nevinost je vlastita imovina devojke i žene pa se može dati svakome za koga se osjeti potreba. Mlada devojka posvećuje ljubav svom supružniku, ali to ne znači da mu mora dati i nevinost.

2. "Pravo na razvod braka" - Brak kod dotične Klare ne predstavlja nikakvu svetost, brak je proba za pronalaženje sreće, pa ako ta proba ne uspje onda bez ikakvog pokušaja ili truda za bolji život treba se razvesti. I tako praktično razvod braka mora postati svakodnevnica i sasvim normalna stvar.

3. "Abortus je prava stvar" - Pobačaj kod Klare predstavlja popravljanje načinjene greške tokom bračnog ili vanbračnog odnosa. Bez obzira u kom periodu je taj abortus učinjen, bez obzira na pravo djeteta na normalan razvoj i život u majčinoj utrobi. Bez obzira na sve uvjete i okolnosti.

4. "Žene treba da slave 8. mart" Ženama svijeta, pripada jedna rumena, žarka ruža.

To je dotična Klara Cetkin i njen doprinos čovječanstvu, pa zato bez ikakve predrasude dužni smo da vas posavetujemo i u vezi 8. marta.

Shodno tome kažemo :

Ako budete prihvatile da slavite 8. mart ostaćete dužni Klari. Nemojte zapostaviti i ostala njena tri načela: slobodna ljubav, abortus i razvod braka. To vam preporučuje Klara Cetkin.

Šta vam Islam preporučuje? I šta Islam u vezi žena kaže?

Islam vam preporučuje i savjetuje da budete što dalje od ove moderne izmišljotine, jer ćete se ovim simboličnim obilježavanjem 8. marta približiti, i proslavi Nove Godine, zatim proslavi Božića, pa proslavi "Svetog" Đorđa (Đurđevdana), i tako redom ćete sve dublje u tamu zablude zalaziti. Zar ćete se povoditi za riječima Klare Cetkin? Zar ćete napustiti načela Islama?

Islam je priredio veliko počasno mjesto ženi. Islam tebi ne daje za pravo da 8. marta odneseš cvijeće svojoj majci, ženi ili sestri. Nikako. Islam traži da njih voliš, poštuješ, pomažeš svakodnevno. Ako smo u mogućnosti lijepo je da svakog dana donosimo buket cvijeća svojim majkama, ženama i sestrama, a ne povodom jedne jadne žene Klare. Ne povodom njene sugestije samo na taj žalosni 8. mart, misleći da ćemo se time otkupiti i obaviti svoju moralnu dužnost. Ne to je nisko za muslimane... to je veoma nisko.

8. mart je dan jadnih, nezbrinutih i tužno ostavljenih žena!!!

8. mart je dan, kada se grješne duše sinova, muževa i braće misle očistiti svih prijestupa buketom ruža!!!

ISLAM NE PRIZNAJE 8. MART. U ISLAMU JE SVAKI OD 365 DANA, NE 8. MART, NEGO JE SVAKI DAN DAN ŽENA.

8. Mart - Simbol poniženja

Nakon vjekova ropstva i poniženja, zatim lažne emancipacije i ravnopravnosti; bolje reci novog vida sramocenja; nemuslimani su ponudili ženi novo ponižavajuce obilježje - OSMI MART. Ponudili su joj dan žena! Tim su priznali da svi njihovi raniji sistemi nisu davali ženi njeno mjesto u društvu, jer nije imala taj svoj dan. Koliko ce proci vremena dok joj iz svoje ''velikodušnosti'' ne ponude cio mjesec, pa i godinu? Ne treba cekati, jer to nikada nece ni biti; zato što žena svoja prava, cast, pažnju i dostojanstvo može dobiti samo u islamu. Iza osmog marta i drugih slicnih obmana stoje ljudi; i to ljudi rdavih osobina; a iza islama je veliki Allah, Ciji su propisi vrhunac mudrosti i pravde.

Osmi mart je simbol koji posebno istice dvije poruke: Podsjecanje na trenutak kada je žena postala ravnopravna sa muškarcima; i iskazivanje posebne pažnje ženama tom danu. Pogledamo li kako se provodi prva poruka, primijetit cemo slijedece stvari: - Nisu uspjeli postici ravnopravnost u fizickom smislu, odnosno u ravnopravnom obavljanju najtežih fizickih poslova (u vecini slucajeva za isti posao žena dobija manju naknadu od muškarca); izveli su je (ženu) na ulicu da ne bi odgajala djecu i tako joj umanjili osjecaj materinstva, ali joj to nisu nadomjestili osjecajem ocinstva; obnažili su je za reklamiranje auta, motora, traktora i sl., ali je nisu zaštitili od nasrtljivih natpisom: ''Prodaje se traktor, ali ne i žena.''

Zašto su sve to uradili?

1. Da pokažu muslimanima kako je njihova žena ravnopravna, slobodna, sretna, a muslimanka nije. Efekt koji tim žele postici, jeste, da se muslimani postide svoje vjere, i napuste je, te tako prestanu biti oni koji se zalažu za provodenje Allahovih propisa na Zemlji, da bi na kraju ostalo samo nevjerstvo koje pruža ljudskoj strasti da radi što želi.

2. Da natjeraju ženu da zaraduje, jer im sebicnost ne dozvoljava da je izdržavaju. Nevjernici smatraju da opskrbu daju samo oni, a ne Allah, subhanehu ve te'ala, pa zato traže od žena da, osim u kuci, rade i na poslu, radi više primanja. Ako im pak žena ne radi (nije zaposlena), stalno joj prebacuju kako je hrane, i lupaju pesnicom o sto kao da one prema njima ne izvršavaju nikakve obaveze.

3. Da bi na svojim radnim mjestima, dolazeci u kontakt sa puno žena, lakše došli u situaciju da ucine blud.
Druga poruka simbolike osmog marta jeste iskazivanje pažnje prema ženama. Ako se ta pažljivost malo prostudira otkrivaju se nove stvari. - Ovo je vaš dan; što zanci da u druge dane ne tražite ovakvu pažnju. Pažnja nije usmjerena samo prema vlastitoj supruzi, nego i prema tudim, pa je cestitanje praznika prilika da se kroz zagrljaj, poklon, poljubac i sl. prenesu razne poruke zavodenja.
Nije cudno što žene nevjernice (nemuslimanke) ne shvataju ovu lakrdiju koju im vješaju o vrat. One nece da znaju za mnogo važnije. Nece da znaju za mnogo važnije. Nece da znaju za Allaha svemocnog i Njegove propise onako kako treba. Na, kraju, takvim im se sav taj cirkus osmog marta i dopada. Ali šta je sa ženom vjernicom?
Je li, ona svjesna da, cestitanjem i primanjem cestitke tog dana, iskazuje time svoju saglasnost da Allahove, subhanehu ve te'ala, propise oko praznika treba zamjeniti ljudskim?! Da li je svjesna da, takva saglasnost, onoga koji je iskazuje - cini griješnikom kome prijeti Allahova kazna? Nije znala? Zato im se mora objasniti važnost izucavanja Allahove vjere. Prvo se uci kako se spasiti kazne, a potom se provodi nauceno. Ali strah od Allaha, subhanehu ve te'ala, nije jednini (iako je glavni) razlog da žena prihvati islam, a odrekne se svega drugog. Islam joj nudi prava, i pažnju bolju od svih drugih sistema.

PRAVA ŽENA

Njena prava su:

U imetku; muž je dužan da je izdržava, a ona od svoga imetka nije obavezna trošiti na porodici, makar bila bogatija od muža:

U obrazovanju; mora joj se omoguciti naobrazba u kuci, mesdžidu i fakultetima uz šerijatske uvjete:

U radi; dozvoljen joj je u okviru islamskih propisa, te da ne bude prekomjeran kako bi imala snage i za obaveze prema porodici:

U casti; ako je neko potvara za nepristojnost, a nema svjedoke bit ce kažnjen od šerijatskog suda:

U intimnom životu; ima pravo na igru sa mužem pred odnos, da ne bi ostala bez zadovoljstva:

Kao djevojka ima pravo da prihvati ili odbije prosca:

Kao udovica; ponovo se može udati, i u zdravoj vjernickoj sredini niko je nece osuditi zbog toga:

U neposlušnosti mužu; ne može biti grubo kažnjavana, može biti udarena, ali ne po licu, niti da potece krv, niti da ostanu posljedice:

U nepravdi muža; ako je muž griješnik (npr. pijan) pa je maltretira, reagovat ce šerijatski sud:

U ljubavi i pažnji; pa Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je cak na samrti naglasio blago postupanje sa ženama. Zaista je islam od Allaha, subhanehu ve te'ala, nareden. Ali ako ženi o islamu budu govorili neprijatelji islama, ili neznalice, izgubit ce vjeru, i tugovati što joj niko nije cestitao osmi mart. Imajmo na umu da su nevjernici ljudi krajnosti. Oni nikada nece ponuditi ženi osim jedno od dva zla:

Pretvaranje finocom dok je ne iskoriste, i tako skoro potpuno ponize, kako rade lukavi:

Obožavanje njenog tijela, pa se ona uzoholi, kako to rade sumanuti; a oboje, i poniženost, i oholost vodi je u Vatru (prvo radi grijeha i okretanja od islamskih propisa, a drugo zato što Allah mrzi ohole). Zato drage vjernice prihvatite se islama, i odreknite se oponašanja nevjernika. Budite poslušne muževima i tražite od njih da budu prema vama pravedni i pažljivi.

Kako je bio pažljiv cuveni halifa, i snažni vojskovoda Omer ibn Abdu-l-Aziz. Onoj koja je bila kod njega, rekao je da ga rashladuje lepezom, pa je tako zaspao. Probudivši se ugledao je nju kako spava, pa je onda on nju poceo lepezom rasterecavati vrucine. Kada se probudila zacudeno je pitala kako to? - Pa zar ti nemaš dušu kao i ja, zar nemamo iste potrebe?'' - odgovorio je tadašnji vladar muslimana.

osmomartovska sarena laz

U današnje vrijeme osmi mart nije tek puki datum kao i vecina ostalih. To je dan u kome se posvecuje posebna pažnja prema ženama - Dan žena! Šta to znaci? To znaci da današnja žena ima jedan dan u kome kao neka zašticena vrsta dolazi do izražaja i njoj se u tom danu posvecuje pažnja koju inace nema.
Cudno je da se ovaj nemuslimanski obicaj obilježavanja Dana žena uvukao medu muslimane u BiH i tu našao pogodno tlo. Razlog tome je, svakako, okruženje u kojem muslimani u BiH žive. Kršcanski obicaji koji su dominirajuci na našim prostorima ostavljaju traga i na život i obicaje muslimana. Žene su u kršcanskoj Evropi uveliko su u prošlosti bila osporavana. Kao posljedica takvih odnosa došlo je do eksplozije ženskih pokreta u prošlom stoljecu širom kršcanskog svijeta, uporedo sa industrijskom revolucijom.

Uloga žene više nije samo odgajanje djece i pokornost mužu; žene su sada ravnopravne s muškarcima u pravima, ali i u obavezama. To je dovelo do toga da se danas žene slobodno prodaju na svjetskim tezgama ljudskog mesa. Kako drukcije nazvati bezbrojne izbore za miss ovoga ili onoga. Strašna je cinjenica da o tome sanjaju milioni mladih žena širom svjeta. Žena je potlacena primoravanjem na rad u uslovima koji su teški i za muškarce. Posljedica eksplozije ženskih prava su i pokidane i poremecene veze unutar porodice, a tim i šire zajednice.
Dosta je porodica u kojima se žena brine da osigura ekonomsku sigurnost porodice. U takvoj situaciji teško je biti majka. Teško je nakon napornog dana provedenog na poslu imati vremena i strpljenja za bracne ili roditeljske dužnosti; dužnosti koje su prirodne svakoj ženi jer, šta je žena ako nije uzorna majka i supruga?

Najkarakteristicniji primjer kršenja prava žene, koji je islam žestoko osudio je ubijanje tek rodene ženske djece. U Kur’anu stoji:” i kada živa sahranjena djevojcica bude upitana zbog kakve krivice je umorena”. (Et-Takvir, 8 i 9.) Da li je vrijeme ubijanja ženske djece prošlo? Ne! Samo se promijenio oblik ubistva. Žensku djecu više ne ubijaju fizicki, ali ih ubijaju moralno. Zar nije ubistvo ženskog djeteta ako se to dijete prepusti ulici i svemu što mu ona nudi? Moral današnje ženske djece ne odreduju više roditelji, oni za to nemaju vremena, moral naše ženske djece definišu Oprah show, i razliciti magazini za mlade koji pozivaju na seksualnu slobodu i život osloboden tradicionalnih društvenih stega.
Pogledajmo oko sebe!

I sam spomen na neki normalan islamski nacin odijevanja, življenja ili djelovanja kod znatnog dijela današnje ženske omladine izaziva gadenje i odbojnost.
Žena danas, oslobodena od vjere i normi koje ona sa sobom nosi više nije niti može biti uzorna majka niti bracna saputnica. Ipak, odustajanje od islamskog nacina života zapravo znaci prihvatanje nekog drugog koji za ženu nije tako povoljan. Takvu situaciju najviše koriste muškarci koji izrabljuju savremenu ženu. Materijalno, jer im ne smeta što ona radi i poslove koji nisu za ženu i, tjelesno, jer bracne veze više nisu tako krute i cvrste. Uskoro ce i kod nas brakolomstvo biti moderno. Signal za to je sve cešca identifikacija sa likovima koji nam se na svim TV-stanicama u bezbrojnim sapunicama serviraju svakog dana. Šta one nude? Uništenu bracnu zajednicu kao rješenje. Niti se zna ko je kome otac, niti ko s kim spava. Sve je dopušteno. To je zamjena za islamski nacin života koji ženu štiti od svojih pocetaka i temelja postavljenih u mekkanskom periodu objave.

Cega se to moderna žena zgražava kad se govori o islamskom konceptu uredenja života i šta joj toliko smeta?
Dva su osnovna oblika u kojima djeluje žena i koje islam ureduje. Žena je majka i supruga.
U islamu ne postoje sveci, ali postoje svetinje. Jedna od njih je svakako poslušnost prema roditeljima, posebno prema majci. Kakvo poštovanje žena kao majka ima u islamu dovoljno svjedoci hadis u kome stoji: ”Džennet je pod majcinim nogama”. Šta to znaci? Jednostavno, ako hoceš u Džennet moraš biti pokoran majci i odati joj punu pažnju i tako postici Džennet koji ti se tim poštovanjem prema njoj nudi.
Ili, hadis u kome stoji: “Neki ashab upitao je Allahovog poslanika, Muhammeda, s.a.v.s: “Kome sam dužan biti pokoran”? Muhammed, s.a.v.s, mu je odgovorio: ”Majci”. “A kome poslije”?, upita ashab. “Majci,” odgovori Muhammed, s.a.v.s. “A kome poslije”?, upita ashab. “Majci”, odgovori Muhammed, s.a.v.s. “A kome poslije”? “Ocu”, odgovori Vjerovjesnik, s.a.v.s. (Buhari)

Ovo nisu prazne rijeci. Nakon poslušnosti Allahu, dž.š, sljedeca po prioritetu je poslušnost roditeljima, a od roditelja - majci tri puta više nego ocu. Zašto? Jer je majka ta koja nas u mukama rada, u mukama doji i s velikom ljubavlju strpljenjem i mudrošcu uvodi u život. “Mi smo naredili covjeku da bude poslušan roditeljima svojim. Majka ga nosi, a njeno zdravlje trpi. Odbija ga u toku dvije godine. Budi zahvalan Meni i roditeljima svojim. Meni ce se svi vratiti”. (Lukman, 14)

Divan je primjer covjeka koji je cineci tavaf oko Kabe nosio svoju staru majku na ledima i govorio: “Ja sam njena poslušna deva”. Kada je završio, rekao je ashabu Ibn Omeru, r.a: “Nosio sam je više nego što je ona mene nosila. Šta misliš jesam li joj se odužio”? Ibn Omer, r.a, mu odgovori: “Nisi! Nisi ni koliko za jedan uzdisaj“. (Buhari)
Postoji li sistem koji na viši stupanj uzdiže majcinstvo? Pitam se postoji li majka koja ne voli da bude prva po vrijednosti kod svoje djece, odmah nakon Allaha, dž.š, i Njegovog poslanika, s.a.v.s Ne postoji! Ali, da li je u stvarnosti tako? Da li sistem koji sve više mijenja islamski, na takav nacin tretira majku? Ne! Nije davno bilo kada su se muslimani zaklinjali jedni drugima, u svome neznanju, psovkom majke. I dan-danas mogu se cuti takve zakletve. Koliko se majcinih suza svakoga dana prolije zbog gnusnih djela i sramote koju cine njihova djeca. Kako smo krenuli, uskoro ce i institucije koje su nezamislive za islamsko društvo, poput starackih domova, postati naša svakodnevnica. Ocita je odbojnost i neposlušnost koju djeca osjecaju i prigušuju u sebi. Da je tako svjedoci nemoralno i raskalašeno ponašanje naše djece kada odu na ekskurzije ili druga mjesta na kojima su van domašaja roditeljskog oka. Majka više nije odgajateljica. Ona je neprijatelj koji nas sputava u ostavarenju svih želja i prohtjeva koje moderno društvo nudi.

Žena kao supruga uživa velika i neosporna prava u islamu. Cilj nije opetovati prednosti koje islam kao pravni sistem posjednuje u odnosu na druge religije i sisteme po kojima se ljudi ravnaju. Primjer odnosa prema ženi kao supruzi, koji islam uspostavlja i kakav je bio nepoznat prije njega, jeste velika pažnja koja se posvecuje ženi kao nježnom bicu za koje je muž odgovoran. Odnos muža i supruge nije prepušten obicaju, da ga on ureduje, nego je regulisan vjerskim propisima i podstican od strane Vjerovjesnika, s.a.v.s. U poznatom hadisu stoji: ”Najbolji od vas su oni koji su najbolji prema svojim ženama”. (Tirmizi, hasen-sahih)

Postoji li sistem ili pravac koji na takav stepen stavlja odnos prema ženi? I, postoji li žena koja ne bi željela da na takav nacin bude zašticena? Po islamu, dobra žena je jedno od najvecih zdovoljstava, uživanja i blagodati koje covjek može imati na dunjaluku. Muhammed, a.s, veli: “Ovaj svijet je užitak, a najbolji ovosvjetski užitak je dobra i cestita žena”. (Muslim) I dosita, samo uz suprugu, cestitu i cednu muslimanku, muž može naci smiraj, utjehu, odmor i razonodu. Žena je užitak, a užitak se ne odbacuje, ne uništava. Musliman kroz vjeru zna da mu je dobra žena Allahova, dž.š, blagodat a na blagodatima je dužnost zahvaljivati i u njima uživati.
Da zakljucimo: Islam nudi ženama da kao majke i supruge uživaju u punom poštivanju i uvažavanju od strane muža i djece tokom cijele godine, cijeloga života. Poštivajne majke uslov je za ulazak u Džennet, a lijep i pravedan odnos prema ženama je ono što nas odreduje kao dobre i cestite muslimane. Ko nastoji da živi na takav nacin ne treba mu Dan žena. S druge strane, ono što nam se nudi kao alternativa islamskom nacinu življenja su: neprijateljstvo i mržnja u porodici, brakolomstvo, staracki domovi, otudenost izmedu muža i žene, te roditelja i djece. Svima koji to preferiraju: sretan 8. mart, Dan žena.

Odgovori