SAMOLIJECENJE

Pitanja vezana za oblast lijecenje i neobjanjenog putem savremene nauke

Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin

Odgovori
Qalil
pisem pomalo
Postovi: 29
Pridružio se: Sre Jul 18, 2007 1:02 pm

Post od Qalil » Čet Jul 19, 2007 9:57 pm

Essellamu -alejkum brate..Da te Allah dz.s nagradi na ovom i na buducem svijetu, ja vec 5 godina trazim selameta glavi, i jos ga nisam nasla, a sada zahvaljujem Allahu dz.s sto sam pronasla ovu stranicu, a posebno ovaj post, s nadom da se vratim na pravi put, i da mi Allah dz.s pomogne da se izlijecim.
Naime kao sto rekoh vec 5 punih godina trazim lijeka, isla sam kod 3 razlicitih hodza, odnosno sihirbasa misleci da mi mogu pomoci, neznajuci da je to haram, da mi Allah dz.s oprosti, sada se kajem, ali bolje istinu saznati bilo kada nego nikada, i pokajati se na vrijeme.
dennispasa citajuci ovo sve sto si napisao osjetila sam ogromnu kolicinu straha, samo zbog jedne recenice da sihir se mozda nemoze nikako izlijeciti ili da to lijecenje moze trajati cijeloga zivota.Nadam se samo da me Allah dz.s postedi tog iskusenja, i bojim se da ne pokleknem duhom i nadom u vjeri. Ja vjerujem u dragog Allaha dz. s , i znam da je milostiv,da prasta , i samo se nadam da ce mi pomoci da se izlijecim, jer kako koji dan prolazi , meni je samo teze i teze, mozda je ovo iskusenje , ali ne predajem se Allah dz.s najbolje zna...
Interesuje me kakva je razlika izmedju ograme i sihira, i sta je opasnije, , i sta je to sar?
Takodje me interesuje kada si navodio kako se nijet ucini , pa se u namazu uci euzubismille, fatiha, i 1-5 ajeta neke sure, da li se moze uciti bilo koja sura ako nemaznamo bas tu koju si naveo.?
I jos samo jedno pitanje, posto se ne snalazim bas najbolje na ovom forumu, halali te mi, gdje Enes lijeci, i kako doci u kontakt s njim, mislim u kojem je on gradu, ja sam u inostranstvu, pa bih htjela malo vise informacija, hvala vam u naprijed

Allah dz. s te nagradio brate amin

sestra77
pisem pomalo
Postovi: 23
Pridružio se: Čet Maj 17, 2007 6:34 pm

Post od sestra77 » Pet Jul 20, 2007 9:49 am

Selam alejkum sestro,

Brat Enes se nalazi u Zavidovicima, u nasoj lijepoj Bosni i Hercegovini. Broj telefona cu ti poslati PP.

Neka ti Allah dz. olaksa i pomogne u svemu.

dennispasa
Mlađi član
Postovi: 107
Pridružio se: Pon Jun 11, 2007 4:02 pm
Lokacija: slovenija

Post od dennispasa » Pet Avg 03, 2007 9:55 am

Bismillahirrahmanirrahim

postovana sestro Qalil

halali meni na čekanju i svima što su zaboravili kako se zove ovaj forum a to je liječenje kuranom sa namjerom pomoči "bolestnima" i ne triči brezobrazni trač,

nek halale i svi oni koji su možda i dan danas u suzama jer neznaju šta da rade jer jih boli, jer su izgubili voljenu osobu a nekontaju zašto, koji bi veličali Uzvišenog a nješto jim neda, koji bi željeli steči znanje i pomoči drugima ali ga ni sami nemaju, koji svaki dan imaju manje mogučnosti uči u džennet jer se vrte u začaranom krugu, koji su pogubili prijatelje, njeki smiso ovoga dunajluka, njekome je čak njeko poznat preselijo a nije se halalijo i toliko toliko primjera bi se još moglo nabrojati.

insAllah u kratkom ti odgovorim i nastavim sa SAMOLIJEČENJEM.

D

dennispasa
Mlađi član
Postovi: 107
Pridružio se: Pon Jun 11, 2007 4:02 pm
Lokacija: slovenija

Post od dennispasa » Ned Avg 05, 2007 8:32 pm

Bismillahirrahmanirrahim

Šta je sar i kako se liječi?

Sar'a je , inače, vid duševne bolesti nastale uticajem šejtanskog-džinskog messa, tj. Dodira (ograma, ograjisavanje) u kojoj bolesnik nije uvijek svjestan svojih riječi, psihički je neuravnotežen, gubi pamčenje, fizički je nestabilan i ne može se kontrolisati u pokretima i postupcima. To je vid ludila, epilepsije ili nekog drugog psihofizičkog poremečaja. Može da bude prouzrokovan djelovanjem zlih džina iz raznoraznih razloga.

Ibnu Kajjim El-Dževzijje kaže:

»Dvije su vrste sar'a:

a) sar'a prouzrokovana od zemaljskih zlih duhova-duša (El-ervah el habise eš-šerirre el-erdijje),
b) medicinski poremečaj.

Prva vrsta se liječi uz pomoč ulaganja dvije vrste napora:

1. od strane bolesnika i
2. od strane ljekara

Bolesnik treba da uloži ličnu snagu i napor u iskrenom stremljenju i okretanju prema Kreatoru i Gospodaru ovih duša s pravovaljanim, ispravnim utjecajem, (et-tea'vvuz) u kojem če se poklopiti i sliti jezička i srčana komponenta jer je ovo vid borbe. Pobjeda ne dolazi protiv neprijatelja samo pomoču oružja, osim ako je ono kvalitetno samo po sebi, i ako je pomagač snažan i jak. U slučaju da jedna od navedenih komponenti nedostaje, onda pobjeda dolazi u pitanje, a pogotovo u slučaju odsustva obje; ako je srce prazno, brez imana, brez oslonca na Allaha d.ž. i bogobojaznosti, i ako nema oružja....

Najviše djelovanje zlih duša-duhova je na one koji su slabi u vjeri, čija su srca prazna od imana, čiji jezici ne zbore istinskim zikrom i utjecajem, i na one koji se ne štite imanko-sunnetskim zaštitama pa kada ih susretnu zle-duše, nenaurožane i ogoljele, zapahnu ih i djeluju na njih.

SAR je ogram, šejtanski dodir, ludilo....do njega dolazi u primjerima:
kad jih (džinne) insan povrijedi nenamjerno (polije vručom vodom, baci kamen na pusto mjesto, padne na njega i to sve brez spominjanja imena Uzvišenog), kad se džinn zaljubi u insana, čisti zulum džinna znači brez ikakvog razloga

Rukja za sar:

Fatiha
Bekara ( 1-4, 163-164, 255,284-286,)
Ali I'imran (18
El-E'raf (54)
EL-Mu'minum (116)
El-Džinn (3)
Es-Saffat (1-10)
El-Hašr (21-24)
Ihlas
El-Mu'avvizetejn (66)

Šta je sihir i jedan primjer liječenja:

Svijet sihra (crna magija, čaranje) je svijet čuda gdje se prepliču istine vjere i praznovjerja, znanje i vještina sa opsjenom a poticaji i stimulansi poklapaju sa ciljevima i stremljenjima. To je svijet maske, spoljašnje neodoljive, magične privlačnosti, a u svojoj biti najrcniji i najprljaviji oblik fizičkog i duhovnog služenja nečastivom šejtanu, što prezire svaka zdrava ljudska priroda.

Historija sihra je samo crnilo i tama. To je crna strana ljudskog hoda kroz historiju šejtanskog sluđivanja, prevara i opsjena, kao sredstava zavođenja Allahovih robova, da bi se u kranjoj konsekvenci utopili u vidove najtežeg, neoprostivog griješenja apostazije (kufur, širk i dalalet), iz kojeg nema povratka na puteve spasa.

Ibni Kudame definira sihir:
«To su uzlovi, amuleti, hamajlije, talismani, to je govor kojim se govori ili koji se zapiše ili se nešto spravi što utiče, brez fizičkog dodira, na tijelo opčinjenog, na njegovo srce i njegovu pamet. Istinski, realno se dogadža. Sihr može ubiti ili razboljeti, prouzrokovati impotenciju, rastaviti muža i ženu, ubaciti mržnju i nekontrolisanu averziju ili ljubav među dvije osobe itd. To je mišljenje Šafije.
Koliko god se ljudi udalje od Allah-a d.ž. i Njegovog programa življenja, proporcialno toliko če biti podložniji šejtansko-džinskom djelovanju....

Vrste sihra su mnogobrojne kao što navode experti koji se bave ovom tematikom:

Sihr kojim se pravi razdor između dvoje, kao rastava muža od žene, razdor između dvojice ortaka, porodice, djece i roditelja itd.
Sihr koji zadržava trenutno stanje
Sihr koji izaziva bolest
Sihr koji izaziva smrt
Sihr koji izaziva ludilo ili razdor idr.

Liječenja sihra

Samo liječenje sihra se, identično kao i liječenje od sar'a, sastoji iz tri stadija:

Priprema za liječenje
Proces liječenja učenjem več pomenute rukje za liječenje od sar'a u kojoj se dodaju još i ajeti sihra,
Period postoličenja.
Ajeti koji se uče u rukji za liječenje od sihra, a naveli smo ih naprijed u izboru ajeta rukje, jesu:
El-Bekare (102)
El-E'araf (117-122)
Junus (81-82)
Taha (69)

Uz sar i sihir postoji i urok

UROK

U hadisima Poslanika, a.s., urok se naziva »el-'ajn« (oko). Ibnul-Hadžer ga definira »da je to pogled s divljenjem od strane osobe zle prirode pomiješan sa zavišču od kojeg nastupi šteta (bolest)....Allah d.ž. je stvorio različite snage i sposobnosti u tijelima i dušama. Stidljiva osoba reaguje tako da joj lice pocrveni kada ga pogdledaju, bojažljiva osoba problijedi i sl. Zbog nerazdvojne veze pogleda i ovih reakcija to djelovanje se pripisuje oku, mada je to uistinu djelovanje duša koje imaju u svojoj prirodi različite snage, sposobnosti i specifičnosti kojima djeluju na druge osobe, ponekad samim viđenjem, brez fizičkog doticaja....Dakle, iz oka urokljivca ponekad izleti pogled, kao strijela, koji ako je tijelo imunizirano zikrom i dovama, vrati ga na vlasnika. (što znači da insan može ureči sam sebe) Abdul-Vehid Bali spominje da islamski učenjaci, kao što su Ibnul-Dževzi, Ibnul Kajjim, Ibnu Hadžer, En-Nevevi i drugi, prave razliku između zavisti i uroka.

Zavist je šireg značenja nego urok. Osoba koja može ureči posebna je vrsta zavidnik. A svaki zavidnik nema sposobnost da urekne. Zavist proizlazi iz mržnje i želje da nestane neke blagodati, a urok iz čudenja i zavidljenosti ljepotom nečega. (malog djeteta)

Liječenje

Način liječenja od uroka spomenut je u predanju koje bilježi Ahmed, Nesaija i Ibni Madždže, od Umame b . Sehla b. Hunejfa, koji pripovjeda:

»Moj otac, Ebu Sehl b. Hunejf kupao se u Harraru skinuvši svoj ogrtač dok ga je gledao Amir b Rebi'a Sehl je bio izrazito bijele puti i lijepog tena. Amir reče: »Do danas nisam vidio ovakvu kožu ni kod skrivene djevice.« Na istom mjestu Sehla pogodi žestok bol koji se pojač. Obaviješten je Poslanik a.s., da on (Sehl) ne podiže glavu, pa je upitao:
«Sumnjate li na koga?«
«Na Amira b. Rebi'u.«
Poslanik a.s., ga pozva i strogo mu se obrati:
«Zbog čega neko od vas ubija svog brata? Što ga nisi blagoslovijo? Okupaj mu se!«

Amir je nad posudom oprao svoje lice, ruke, laktove, koljena, krajeve nogu i ispod svoje odječe. Zatim je tu vodu prosuo po njemu otpozada na što je Sehl trenutno ozdravio.

Muharem Štulanovič

Njekoliko savjeta prilikom slušanja audio rukie i učenja na vodu.

Šta je rukia?

Copy paste sa Enesove stranice:
Audio rukja može poslužiti za provjeru da li osoba ima problema sa sihrom ili šejtanskim dodirom, a nakon testiranja služi kao dio terapije koju daje ucac rukje.
Rukja je u stvari skup izabranih ajeta iz Kur'na, koji najbrže izazivaju rekaciju kod džinna a koji se nalazi u tijelu. Te ajeti su svrstani u takozvanu UNIVERZALNU RUKJU.
S druge strane Allah u Kur'anu kaže: ''Mi u kur'anu objavljujemo ono što je milost i lijek vjernicima a povećava propast nevjernicima.''(El-Isra, 82) pa iz ovoga dolazimo do zaključka da je Kur'an u cjelovitosti lijek ali različiti ajeti djeluju različito u toku liječenja ovim putem.
Na te razlike utiče vrsta bolesti(da li je sihr, koji je sihr, da li je šejtanski dodir) s jedne strane a s druge strane ovisi o bolesniku, koliko je uvjeren da je to lijek za njega i za koju se obalast dzinn specijalizovao. To znači da ako je džinn stručnjak po pitanju sihra, onda na njega više djeluju ajeti za uništenje sihra itd.
Stime želim reči da je potrebno ugotoviti od koje vrste se boluje. To mogu potrvditi samo oni koji imaju praksu i znaju liječiti Kur'anom. Sami sebi možemo pomoči tako da čemo slušati rukiu i PAMTITI gdje je tijelo pokazalo najjače reakcije. Nakon slušanja uzmite Kur'an ili rukiu i pogledajte prijevod toga. Meni je poznato da su ajeti El-Bekare,284-286 toliko utjecali na tijelo, da je noga udarala nogu. Isto tako te ajete »uključite« u učenje na vodu, ito čim više puta možete, svakako gledajte da završite na nepar broj.

Da me nebi njeko pogrijšeno shvatio. Negovorim ja o tome da nema potrebe iči Enesu ili njekome drugom. NE več samo želim savjetovati onima koji neznaju više šta da rade od »muke« koja jih je zatekla.

Jesteli znali da rukiu može učiti i žena-ženama! Da rukia može biti i na bosanskom jeziku! Da rukia može biti na bilo kojem jeziku ali da je razumljiv! Da rukia može biti i dova! Da rukiu može učiti svak (istina jeste da je to samo teorija i brez prakse možete počiniti katastrofalnu grešku) eto toliko za info.

Moram napomeniti da je puno puno bolje za »bolestnike« da upotrebljavaju i druge lijekove. Med, hurme, čurokotovo ulje, maslinovo ulje, mljeko, zem-zem. Isto tako da se moraju upotrebljavati i lijekovi medicine. Znači i normalni lijekovi nisu za odbaciti. Kupite sebi kapsule Nigele-sative, na njiha naučite i nosite jih sasobom. Jako su primjerne na putovanjima-ko bonboni.

Ajeti iz rukie i njihovo značenje:

S nijetom traženja pomoči od Allaha radi izlječenja uči se: FATIHA
S nijetom zaštite cijelog tijela i poziva šejtana da primi islam, uči se: EL-BEKARE 1-5
S nijetom obznane i potvrde imana, te dovom Uvišenom Allah-u d.ž. da otkloni svaku nevolju i belaj, uči se: EL-BEKARE 284-286
S nijetom poziva džinna da izgovori šehadet i s nijetom odstranjivanja šejtana uči se: ALI IMRAN 18-19
S nijetom odstranjivanja šejtana iz razuma i maternice, uči se: EL-'A'RAF 54-56 + EL MU'MINUN 115-118
S nijetom mučenja i ubistva džinna uči se:ES-SAFFAT 1-10
S nijetom da se šejtan preda i povinuje uči se: ES-SAFFAT 11-26
S nijetom razotkrivanja plana i poziva na bogobojaznost, s nijetom kontrole šejtana radi izlazka iz tijela i slamanja njegove oholosti i arogancije, a posebno ako se radi o džinnima vladarima uči se: EL-HAŠR 15-24
S nijetom kazne nevjernika uči se: EL-DŽINN 1-12
S nijetom da šejtan ne pobjegne uči se: EL-DŽINN 12
S nijetom odklanjanja džinskih nagovaranja uči se: Qul jaa ejjuhe-l-kafiruune
S nijetom traženja pomoči od Allah-a d.ž. i izjavljivanja, pred šejtanom, iskrene vjere u jednog i jedinog Allah-a d.ž. uči se: IHLAS
S nijetom traženja zaštite kod Allah-a d.ž. od svakog zla, od zla onih koji pušu u uzlove i zla zavidnika kada zavist pokazuje, uči se: FELEK
S nijetom da nestane svakog šejtana koji zle misli unosi, te da se očiste grudi od zlih nagovaranja šejtana i džinna uči se: NAS

poštovana sestro Qalil, nadam se da sam ti odgovorijo.

_____________________________________________________________

Qalil
pisem pomalo
Postovi: 29
Pridružio se: Sre Jul 18, 2007 1:02 pm

Post od Qalil » Pon Avg 06, 2007 6:24 pm

Esselamu-allejkum brate dennispasa

Poštovana sestro Qalil, nadam se da sam ti odgovorijo.

Hvala pripada samo Allahu dz.s, ,da te Allah nagradi i podari najvise zdravlja i da te sacuva od svakog zla, inss-Allah ja Rabbi, pomogao si mnogo, i nadam se da ce se mnogi sloziti sa mnom, da si mnogo pomogao ne samo meni nego mnogima ovdje na forumu tvojim savjetima,i opcenito postovima.

Moram ovdje navesti, mada mozda nije pogodan topic,ali o tom -po tom,
kao sto sam vec navela, redovno klanjam, naucim na vodu i med, to jedem i pijem, i moram priznati da zaista osjecam se mnogo bolje, a zahvaljujuci prvo Allahu dz. s na njegovoj milosti, pa onda tebi brate, jer cim sam procitala ovdje kako se treba pokusati sam lijeciti odmah sam to primjenila, i evo rezultati se osjete,sigurna sam, i to sa sigurnoscu tvrdim, ko god se iskreno i sa srcem pokajanika okrene svome Gospodaru, pomoc ne izostaje.Samo svima nama je bila potrebna ta mala tvoja pomoc i objasnjenje ,objasnjenje kako da postupimo sami ,i koje je nabolje rjesenje, a Allah dz. s najbolje zna.
hvala [/code]

dennispasa
Mlađi član
Postovi: 107
Pridružio se: Pon Jun 11, 2007 4:02 pm
Lokacija: slovenija

Post od dennispasa » Čet Avg 09, 2007 5:50 pm

Bismillahirrahmanirrahim

ŠTA JOŠ MOŽEMO URADITI SAMI ZA SEBE!


Naučiti na vodu, univerzalnu rukiu ito cijelu i piti to u svakoj situaciji: ujutru nakon budženja, prilikom bilo kojeg jela, prije spavanja, u bilo koje doba.
Pokušajte ugotoviti, pitajte one koji znaju, čitajte i pozanimajte se kakvi sve programi liječenja postoje, jer kako god ima univerzalna rukia tako ima i za svaki zasebni slučaj
Naučiti cijelo rukie na pčeličji med (ali mora biti pravi med, ne umjetni), na način kako se uči na vodu, uzimati po jednu kašiku prije učenja zikra ujutro, poslije ikindije, i pred spavanje.
Morate biti redovni u učenju zikra ujutro, poslije ikindije, i pred spavanje.
Poslije svakog namaza proučiti u svoje ruke sure: Felek, Nas i Ihlas, blago pljucnuti u svoje ruke i tako ponoviti tri puta s nijetom učenja nad samim sobom.
Svakako dodajte u liječenje i kupanje naučenom vodom, pogotovo kad su simptomi najjači. (prije Dzume namaza, prije aksama, prije jutra)
Slušanje čitavog Kur'ana, čitanje, tumačnje i prijevod....čim više.
Slušanje cijele sure El-Beqare, svaki dan ito trideset dana (sihir), jer u toku slušanja sure El-Beqare nije mogouče obnoviti sihira, sve dok »bolestnik« sluša ovu suru. Ukoliko i dodže do obnvljanja sihira to neče imati efekta sve dotle dok bolestnik budne slušo suru. Muhammed a.s. je rekao: »Učite suru El-Beqare, jer u učenju ove sure je beričet, a u neučenju je propast. Sihirbazi ništa ne mogu protiv ove sure«.
Mazanje sa mirisnim pelinom jer njegov snažan miris odbija šejtane, ito svaki dan prije akšama i pred spavanje (mažu se prsti desne i lijeve ruke, prsti desne i lijeve noge, kažiprstom blago namazati dio iznad očiju i ušiju, nozdrve i usne, bradavice na grudima i pupak, te stražnjicu i prednjicu), a najbolje bi bilo mazati čitavo tijelo maslinovim uljem.
Kod svih slučajeva bili oni teži ili lakši priporučuje program za umirenje džina pratioca, koji se uznemiri prilikom smrti ili istjerivanja šejtna iz tijela. Program mora biti uskladžen sa opčim programom zaštite a sastoji se u sljedečem:

1) redovno učenje sura: El-Kafirun, Ihlas, Feleq, Nas poslije svakog namaza 11 ili 33 puta
2) program koji se ponavlja u toku četiri dana, a sastoji se od učenja sure El-Kafirun poslije svakog namaza, u prvom danu 33 puta, drugi dan 33 puta poslije svakog namaza sura Nas, treči dan 33 puta poslije svakog namaza sura Feleq, četrvti dan 33 sura Ihlas. Program se ponavlja 7 puta, to jeste 28 dana,

Slušanje dersova o vjerovanju i Jednosti Uzvišenoga Allah-a d.ž.

KLONI TE SE

Glasnog zijevanja, podrigivanja, kihanja,
Bilo kakvih zapisa, pogotovo onih koji se nose oko vrata, ispod pazduha, na ruki,....
Ne propuštajte nijedan namaz, i gledajte da jih obavljate u džematu,
Ne nosite odječe upadljivih boja, pogotovo crvene (šejtan voli crveno)
Ne zaboravite prije jela proučiti bismillu, ne jedite lijevom rukom
Izbacite iz mjesta boravka bilo kakvo zvono, slike, kipove (sve što ima oči)...
Ne oholite se i ne slijedite strasti svoje
Ne pijte ono što opija
Žena neka se pokrije
Otvaranjem vrata i prozora proučite bismillu
Nemojte se rukovati sa ženama koje možete oženiti, niti se mogu žene rukovati sa muškarcima ako se mogu udati sa njiha
Pripazite na dizanje glasa, uvijanja u hodanju, (pogotovo žene), muškarci nenosite zlata, žene nek ne čupaju obrva jer one koje to rade Allah d.ž. jih proklinje,
Ne ostavljajte hrane ili vodu a da to ne pokrijete bismillom,
Ne ostavljajte upaljeno svijetlo dok spavate
Ako več jedete crveni ili bijeli luk ne približivajte se džamiji,
Nipošto nedržite hajvana u kuči (psa)
Ne unosite previše namještaja u kuču (Muhammed a.s. je rekao: »Jedan ležaj za čovjeka, jedan za njegovu ženu, i treči za gosta, dok je četvrti za šejtana«)
Ne pretjerujte u hrani i piču,
Ako dijete padne sa visine ili ako vas na putu zadesi noč obavezno proučite bismillu, ne mokrite na mračnom mijestu prije nego proučite zaštitu
Ne udarajte dijeteta u kupatilu, i pazi te da vam (dijete) ne padne u njemu, pa makar to bilo u igri,
Prije spavanja upalite svjetlo u kupatilu i zatvorite vrata bismillom

Zaštita kuče od zla šejtana

Uklonite sve slike što imaju oči, sve kipove, zvonove, i sve što ima na sebi krst.
Izvedite psa pred kuču i ne u nju.
Dobro očistite kuču od svake nečistoče......
Proučite u svakoj sobi ezan, osim kupatila
Pripremite vodu i na nju proučite sljedeče:

Fatihu, ajetul-kursi, završetak sure El-Beqare, početak sure Jasin, (pa do: Fehum laa jubsiruun., početak sure Es-Saffat, (pa do: Humu-l-jevme musteslimuun), suru Er-Rahman, suru Tebareke, suru El-Burudž,suru Ez-zilzal 7x, suru El-Humeze 7x, El-Kafirun 3x, Ihlas 3x, Feleq 3x, Nas 3x, Ezan 3x

Ovom vodom poprskaju se stubovi kuče, osim kupatila, počevši od vrha ka niže, i kružno po plafonu kuče. Tako raditi najmanje 7-11 dana,

Za one koji nisu praktikovali vjere prije ili možda nikako:

Nakon iskrene tevbe i čvrstog vračanja ibadetu i veličanju Uzvišenog savjetuje se da se nepretjeruje vjerom, da vam se nebi zgadila. Mijenjate svoj način života polahko (osim namaza) ali sigurno i iskreno. Harama se kanite odmah. Mijenjate male stvari koje če postati velike same od sebe. Najbitnije jeste nevračajte se starom načinu života jer stime ste prešli preko svoje riječi i obečanja Uzvišenom. Večina »bolestnih« zadesi stanje zbog preventive koje nema nikako a nje nema zbog više razloga: neprihvatanje, neznanje, nesuglasica, negiranje i još mnogo toga sa tajanstvenim svijetom. Sva priča koju sam opisivao govori o spontanom grijehu, do kojeg je došlo zbog manje više neznanja i nerazumjevanja ozbiljnosti problema. Da skratim: »obični dim cigarete«, kako je sa onima koji nose zapise kod sebe non stop, koji su donosivali njeke žrtve, ili pili raztopite zapise u vodi, ili palili zapise pa se nakadili sa njima, kako je sa onima koji su »hvalili« nječiju ljepotu a u sebi si mislili.....o takim bolje i da nepišem. Traženjem sebi pomoči morate razumiti da proučena rukia jeste privremena pomoč koja, ako, nakon nje nebudne islamskog načina života jeste samo gubljenje vremena cijenjenog brata koji vas je liječijo.
PARE: znam za primjer kad su momku učili rukiu više dana ito više od pet sati non stop a najbitnije je da je džin iz njega htio izači. Pa vi sami presudite koliko para je dovoljno!
Nakon proučene rukie je jako bitna stvar džemat. Na žalost se u današnjim džematima dešava svašta, a »bolestni« svojim »ne«znanjem može biti iznenadžen. Puno mesdžida jeste podijelito u dve grupe. Jedni su na lijevoj drugi na desnoj strani. Kad udžete, gdje god da stanete njekome ste se zamjerili. Vjerovatno čete i vi osjetiti isto ili slično što je totalno nebitno. »Bolestnom« treba zajednica i saff, čvrstina i jednakost džemata, i ako toga nečete pružiti sami onda nemate prava toga zahtjevati. Željom nam pružiti i podijeliti sve najbolje pogledajmo njekoliko stvari što su bitne za »bolestnoga«:

Sabur:

Ibn Kessir: Kazivanja o vjerovjesnicima, predaja o Ademu a.s.

Malo ču preskočiti..................i kad mu je bila udahnuta duša u prsa on je kihnuo, a kad mu je došla u stomak on je vidom/pogledom po dženestkim dobrotama »poletijo« za njima a duša mu do nogu nije ni došla. I bi rečeno: ljudima če se vajk žuriti. To znači da mi sabura nemamo i moramo za njega moliti. Molimo prije nego nam zatreba.

Vrijeme:

»Bolestni« se ispitivaju, kad če vesvese prestati, i kušnje i borba i šejtan. Draga brača i sestre NIKADA

Razglednost:

Prije da da, nego ne, čete u zajednici osjetiti ne-zainteresovanost dijeljenja znanja. Večini se neda, žuri, ima prečeg posla....što jim i nesmijete zamjeriti, jer i ako se drže hadisa, koji govori o tome da se kanite neznalica se morate vi držati onoga što je bilo rečeno prije objave. A to je IKRE.
Postoji i mogučnost da vas njeki od učenih samo malo »poguraju« u znanju željom da do zaključka dodžete sami, jer ako vam on savjetuje šta i kako onda do njega niste došli sami i nikad ga nečete toliko razumiti i prihvatiti u svom životu a što je najgore nečete ga razumiti, niti cijeniti.
Traženjem sebi znanje, čete se ispitivati koji pravac je pravi. Svojim znanjem niste u stanju presudživati koje je ko, što i nije smisao. Pravi je onaj kad namjerno ili nenamjerno učinite grijeh a u srcu vas guši i koliko god se budne vaš iman vidijo toliko če se više osjetiti

Dova

To što večina»bolestnih« očekiva od dove se zove mudžiza. Predajom dove bi vam trebalo biti jasno da brez čina neče biti promjene. Ispunjena dova nudi pomoč pri mjenjanju stanja a ne stanja samoga. Znači; zadovite da vam se omoguči, uputi i dozvoli pomoči samom sebi.

Draga brača i sestre olakšajmo sebi izlječenje. Amin

d

dennispasa
Mlađi član
Postovi: 107
Pridružio se: Pon Jun 11, 2007 4:02 pm
Lokacija: slovenija

Post od dennispasa » Pet Avg 10, 2007 9:12 pm

Bismillahirrahmanirrahim

Jedna od mogučnosti kako prepoznati od čega bolujemo (Liječenje Kur'anom, medom i ljekovitim biljem, Madžid matar)

VRSTE DŽINA

Džin letač

To su džini koji lete u zraku. Ova vrsta džina najčešče služi za urok, zavist i ulazak u ljudsko tijelo samo na nekoliko sati. Nakon što zadovolje svoje interese, oni odlaze. U tijelo dolaze u različita vremena, a shodno uzroku dolaska. Najčešče pogadžaju gornji dio tijela: glava, vrat, plečke i grudi. Njegova opasnost leži u tome što se lahko može pozvati i u prenošenju vijesti i podataka. Oni džini medžu njima, koji su sihirbazi, imaju svog posebnog slugu koji nadgleda ostale sluge, a koji se nalaze u ljudskim tijelima. Džin sihirbaz izdaje naredbu svome slugi, a on ih prenosi ostalim slugama tražeči njihovo izvršenje. Taj posebni sluga postavlja neke sihire u kučama i na njihovim gredama. Ali hvala Allah-u d.ž. najlakše se je zaštiti od ove vrste džina, nakon što se uhvati u tijelu i prisili na saradnju.
Dovoljno je, prilikom zatvaranja prozora i balkona, proučiti bismille. Radi zaštite kuče ili stana, dovoljno je svaki dan jedanput proučiti suru El-Beqare, a bilo bi lijepo proučiti je ujutro i poslije akšam namaza. Tada, s Božijom pomoči, džin ne bi mogao uči u kuču, ukoliko je čista i ukoliko u njoj nema pasa i izvješenih slika, te ukoliko ukučani klanjaju, uz obavezne, i dobrovoljne namaze.

Hodajuči džin

To su džini koji hodaju po zemlji. Naravno, oni ne hodaju kao što mi hodamo. Oni su izvanredno brzi u svom hodu. U stanju su da skaču i preskaču stvari. Ova vrsta džina često se pojavljuje u obliku svinja, majmuna, pasa, mačaka, guštera i miševa. Sve to se pojavljuje u snu. Smatra se da je najjači oblik, u kojem se mogu pojaviti ovi džini, oblik kamile i konja. Ova vrsta džina najčešče pogađa donji dio tijela: leđa, stomak, matericu, polni organ i noge. Večina ovih džina borave na smečama, u zahodima, ruševinama i pustarama. Od ove vrste džina su crveni, crni i bijeli džini.

Džini ronioci

Od ove vrste postoje džini koji rone u vodi i oni koji prodiru kroz slojeve zemlje. Oni koji rone u vodi mnogo vole kupanje, a posebno vole studenu vodu. Mnogo vole da pričaju, a brzo se naljute, poslije čega se teško vračaju u normalno stanje. Međutim, kada se na njih izvrši pritisak, lahko napuštaju ljudsko tijelo. Džini koji prodiru kroz zemlju najčešča su vrsta džina. Ukoliko džin od ove vrste uđe u ljudsko tijelo, najčešče pogađa leđa, bokove, i potkoljenice. Odlikuju se velikom snagom i zapanjujučom brzinom. Mnogi od njih su veliki stručnjaci u medicini, vajarstvu, klesarstvu i balzamiranju. Mali broj od ove vrste džina su muslimani, a mnogi obožavaju kravu i sunce. Mnogi od njih su faraonskog porijekla, a žive na hiljade godina. Večinom su plave, sive i crvene boje, a malo ih je crne boje. Mnogi od njih su dobri poznavaoci sihira, tj. Crne magije. Posljedice njihovog djelovanja na tijelo čovjeka su lahko primjetljive. Mnogi od onih koji vidite na ulicama sa pocijepanom odječom, koji spavaju na smečama i trotoarima, uglavnom su pod uticajem ove vrste džina. Velika opasnost od ove vrste džina može biti ukoliko dođe do mozga, jer tada može izazvati snažno ludilo. Da nas Allah d.ž. sačuva.!

Raspoznavanje boje i kategorije šejtana

Raspoznavanje boja džina može se postiči poznatim metodama koje koriste oni koji liječe Kur'anom, kao naprimjer pitanjem džina koje je boje, saznanjem ili putem snova. Također, ono što džin radi u tijelu čovjeka, upučuje na njegovu boju, pa. Naprimjer, odredžene radnje može raditi samo džin odredžene boje.
Evo jednog primjera: jaku glavobolju u gornjem dijelu glave izaziva džin ljubavi, ukoliko čovjek odbija njegovu ljubav. Njegova boja se određuje pitanjem da li glavobolju prati povišena ili smanjena temperatura? Povišenu temperaturu izaziva crveni i crni džin, a hladnoču izaziva crni i plavi džin.

Džini na smetljištima

Poznato je da je 90% od ove vrste džina, bijele boje. Oni su džini letači. U ljudsko tijelo ulaze ukoliko ih čovjek napadne: ako nagazi na njih, ako na njih prospe nečistoču, ako mokri na njih, ako ih gađa kamenjem bez učenja bismille. Raspoznaje se po vanjskim manifestacijama na bolesniku, kao naprimjer: ako ima veliki apetit ili ako se nevoli kupati.

Posebni znakovi koji određuju vrstu i boju džina

Glavobolja

Glavobolju izaziva džin napadač, osvetnik, kao i džin ljubavi, ukoliko muškarac ili žena odbijaju njegovu ljubav, ali ukoliko prihvate njegovu ljubav, uglavnom ne izaziva ništa, sve dotle dok ostavljaju namaz, ne uče Kur'an, ne čine zikr.
Glavobolju izaziva i džin, sluga kupatila i, uglavnom ulazi u tijelo zbog neprijateljstva prema njemu. Glavobolju izaziva i džin sihirbaz. Neobično je da džin zavidnik u 90% slučajeva ne izaziva glavobolju, nego samo blagu vrtoglavicu, gubljenje ravnoteže i zijevanje.

Teško disanje

Teško disanje može izazvati bilo koja vrsta džina. Često se dogadža u momentima ljutnje i u snu. Teško disanje izaziva i džin ljubavi kada nastoji da spriječi spolni odnos između muža i žene ili kada žena odbije njegovu ponudženu ljubav. Teško disanje nastaje kao posljedica ispinjanja šejtana u prsa, gdje se i nastanjuje. Težina ove bolesti zavisi od vrste i snage šejtana.

Plikovi

Crveni, plavi i crni plikovi na tijelu čovjeka ukazuju da se radi o džinu ljubai, a mjesta na kojima se pojavljuju plikovi pokazuju mjesta na kojima se džin nalazi. Plikovi se najčešče pojavljuju na podlakticama, bokovima i bedrima. Plikove najčešče prouzrokuju džini koji hodaju po zemlji, džini ronioci, džini kabura i džini smetljišta.

Bol u ledžima

Bol se pojavljuje u gornjem srednjem i donjem dijelu leđa. Džin koji može, u isto vrijeme, izazvati bol u gornjem i srednjem dijelu leđa je džin odmetnik. Stalni bol izaziva džin koji izvršava sihire, dok džin ljubavi prouzrokuje bol, samo ako je džin odmetnik. Bol u donjem dijelu leđa izaziva slabi džin i tada se uglavnom radi o džinskom udaru (el-mess).

Lijenost i pospanost

Pospanost se pojavljuje kao posljedica slabe cirkulacije krvi u mozgu. To često izazivaju džini kabura, džini koji hodaju i džini ronioci, kao i džini za ljubav. Ovi džini su uglavnom, crne, bijele i plave boje. Nesanicu, kao rezultat brige i nemira, često izaziva džin odmetnik crvene boje.

Paraliza i lomljenje tijela

Ovu bolest izazivaju tri vrste džina: džin koji izvršava sihir za oboljenje. Stepen težine oduzetosti tijela ukazuje na snagu džina izvršioca sihira, pa, što je oduzetost tijela snažnija, izvršilac sihira u tijelu čovjeka je sihirbaz.
Oduzetost tijela izaziva i džin za ljubav, odmetnik. U ovom slučaju, bolest je manje opasna od bolesti izazvane sihirom za bolest, jer džin za ljubav pribjegava ovoj vrsti bolesti kako bi bolesnika »zakovao« za krevet i na taj način uspio uživati u njegovom tijelu.
Treča vrsta džina, koja prouzrokuje paralizu tijela, jest džin koji izvšava zavist putem uroka. Ovo je najmanje opasna i najslabija vrsta.

»Zavezana« žena i »zavezan« čovjek

Odbojnost prema spolnom odnosu izmedzu muža i žene izazivaju džini letači. Oni djeluju na glavu tako što kontroliraju centar za želju za sexom u mozgu. Kao rezultat tog djelovanja je ono što se naziva zahlađenjem i neuživanjem u spolnom odnosu između muža i žene. Međutim, ukoliko čovjek ili žena osječaju želju za spolnim odnosom, ali osječaju nešto što jih spriječava, ili osječaju odvratnost spram odnosa, onda je to, uglavnom, posljedica djelovanja džina koji hodaju po zemlji, tj. Džina za ljubav. Džini koji izazivaju ovu vrstu bolesti su crne, plave, i bijele boje, a nastanjuju su u grudima.

Oduzetost nogu

Oduzetost nogu može biti na kratak ili duži period, te oduzetost u toku učenja Kur'ana nad bolestnikom. Moramo dobro znati da na desnu nogu djeluje džin na dva načina: djelovanjem na nogu iz same noge, a prouzrokuje ga džin odmetnik, ronioc, ili djelovanjem na živac desne noge u lijevoj strani, u donjem dijelu leđa, a također i djelovanjem na lijevu nogu. To izaziva džin koji hoda, kao i džin sihirbaz, a najčešče su to svečenici džina spletkaroša.

Uznemirenost i strah u prvom snu

Ovo se dešava kao posljedica želje džina da izađe ili uđe u tijelo čovjeka, a najčešče ga izaziva džin letač. Bolesnik, u toj situaciji, najčešče vidi sebe kako pada se velike visine ili kako se oklizne. Neki smatraju da, ako bolesnik vidi u snu kako udara ili se ugrizne, pa se prestrašen probudi, smatraju da je to znak ulaska ili izlaska džina iz ljudskog tijela. To je pogriješno mišljenje, jer ono što bolestnik vidi u snu jest napad ili zastrašivanje džina koji se nalazi u tijelu.

Utrnutost jednog dijela tijela

Postoji njekoliko stanja utrnutosti:

a) Utrnutost kao rezultat sprječavanja normalne cirkulacije krvi. Pokretanjem tog dijela tijela utrnutost nestaje.
b) Urnutost koja se pojavljuje kao posljedica srđbe. Ovu utrnutost izaziva džin lav i tigar. U tom slučaju, može doči do drhtanja noge ili ruke u kojoj se je pojavila utrnutost. Džin za ljubav najčešče izaziva utrnutost i to u momentima srdžbe, jer kada je čovjek smiren, džin to nije u stanju uraditi.
c) Utrnutost prilikom slušanja ili učenja Kur'ana ukazuje na mjesto gdje boravi džin (ruka ili noga) ili na bijeg džina od Kur'ana, u nogem, ruke, pod pazuho ili pod nokte.
d) Utrunutost prije spavanja ili u trenutku buđenja u bilo kom dijelu tijela. Pred spavanje najčešče se pojavljuje utrnutost u rukama, kao rezultat pokušaja džina za ljubav da sputa onu osobu sa kojom želi voditi ljubav. Također se pojavljuje i u bedrima kao rezultat pokušaja istog džina da dospije na to mjesto. Ovdje je potrebno istaknuti da pokušaj džina da sputa ruke osobe, uglavnom, znači da on nije u stanju ostvariti svoju nakanu, pa, na taj način, pribjegava upotrebi sile.
e) Utrnutost u budnom stanju a brez nekog uzroka. Ovo se najčešče pojavljuje kod osoba koje osječaju ljenost i dugo spavanje, a posebno kod onih koji su lijeni u obavljenju Allah-ovih d.ž. naredbi i u učenju Kur'ana, čime se šejtan naslađuje. Ova utrnutost pojavljuje se u normalnom stanju, brez posebnog povoda. Džin za ljubav osječa snažnu ljubomoru prema toj osobi. Ovo se najčešče događa sa ženama koje razgoličene izlaze iz kuče, koje sahatima stoje pred ogledalom, a pred Allah-a d.ž. neče da stanu ni nekoliko minuta., kao što se dešava i sa onima koji vole slušati muziku.

Važna napomena

Poznato je da je priroda ljudi važan momenat prilikom odredživanja boje džina koji se nalaze u tijelu....to se radi postepeno sužavajuči krug stvari koje je neophodno otkriti da bi se odredila precizna dijagnoza. ....na početku čete imati velikih poteškoča, međutim sa svakom naukom je tako. Kada kod nješto naučite, u vami se stvara želja za novim znanjima. Uz izkustvo u toj nauci, Allah d.ž. če vam dati još više, jer On je onaj Koji daje i Koji sve zna.

AMIN

d

Ernest
Mlađi član
Postovi: 64
Pridružio se: Sub Maj 12, 2007 9:47 am
Lokacija: Podgorica

Esselamu alejkum

Post od Ernest » Ned Avg 12, 2007 2:55 am

Denisspasa veoma si interesantne podatke naveo. Na osnovu cega temeljis tacnost navedenih podataka, narocito o vrsti dzina, broju muslimana u odredjenim grupama i slicno? Obzirom da se radi o nama nevidljivom tj. nepoznatom svijetu dzina zanima me pouzdanost izvora navedenih podataka. Da te Allah dz.s. nagradi.

dennispasa
Mlađi član
Postovi: 107
Pridružio se: Pon Jun 11, 2007 4:02 pm
Lokacija: slovenija

Post od dennispasa » Ned Avg 12, 2007 12:11 pm

We alejkumusselam i tebi, poštovani brate

Drago mi je da si pročitao SAMOLIJEČENJE, a još draže mi je jer »viđeno« govori da ga je (topic) posjetilo več 2477 posjetioca na današnji dan. InšAllah se je njekome odgovorilo, pomoglo, savjetovalo koristno i toliko toga još. Hvala Allah-u d.ž. ima na forumu puno više koristnih stvari, pa InšAllah nek moje budne dodatak. Očito je da ljudi nepoznaju taj svijet što je samo jedan od razloga za strah, kojeg se možemo »riješiti« samo na taj način da ga upoznamo. A da ga upoznamo, jeste potrebno znanje. Neznam jesi li ikada bio »bolestan« ili te je Uzvišeni sačuvao te kušnje, svakako ako možeš dopuni kako ti, tako i ja pa InšAllah i oni koji su to prošli, nješto koristno za one koji su se razveli i gledali kako jim socialna služba odnosi dijete iz njihovog života a njima je ostao samo zapis u jastuku, za one koji su gledali kako jim njeko što jim puno znači više od godinu dana preseljava na Ahiret od raka, a oni nisu ništa mogli jer nisu znali, da je na zadnjem sijelu »lutma« bila nješto previše grka, za one što jih je voljena osoba, nakon dugogodišnjeg uspješnog braka, gurnula od sebe, ko kad čovjek šutne pašče od sebe a njeko viče neka neka... i toliko toga još. Srce me boli kad vidim na forumu kakva se pitanja postavljaju i o čemu se vode razprave, zato i dopunjam samoliječenje velikom željom uputiti bilo koga, pa prvog sebe. I ko što sam več jednom napisao na forumu: »ako sam gdje pogriješio, nek se izbriše, popravi dopuni, ODMAH, jer je to bolje za mene i za sve ostale.

Brate Erneste, zadnji topic pokušava uputiti »bolestnog« kako prepoznati svoju bolest. Daleko od toga da bi to bilo jednostavno ali jeste mogučnost. Navedeno nije baš podpuno, zato ču ga InšAllah dopuniti. Izvor sam naveo a mogu ga i ponoviti: Madžid Matar, Liječenje Kur'anom uz upotrebu meda i ljekovitog bilja, sa arapskog preveo Zahid Mujkanović, Sarajevo 1424. h. /2003g

Bismillahirrahmanirrahim

VRSTE DŽINA DRUGI DIO (Ko su džini i šejtani, Vehid Abdusselam Bali)
...copy-paste ču prilagoditi forumu...

Od Ebu Sa'leba el-Hušenija prenosi se da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: »džini se dijele na tri vrste:

-džini koji imaju krila i pomoču njih lete po zraku,
-džini u obliku akrepa i zmija,
-džini koji se stalno sele«

Gdje borave džini?

Prilikom odabira boravišta, džini daju prednost mjestima koja nisu nastanjena ljudima, kao što su pustinje i slično. Neki od njih nastanjuju smetljišta i otpade, a ima i onih koji stanuju među ljudima. Zbog toga je Poslanik, s.a.v.s., često izlazio u pustinju i pozivao ih u vjeru, učio im Kur'an i podučavao ih propisima vjere. Džini nastanuju smetljišta i hrane se ostacima hrane koje čovjek odbaci, kao što je spomenuto u hadisu koji prenosi Muslim od ibn Mes'uda:
Rekao je hafiz ibn Hadžer: »Ibn ebi Dunja od Ibn Džabira prenosi: »Na krovu svake kuče prebivaju džini. Kad se postavi ručak ili večera, oni silaze i jedu sa ukučanima. I radi njih če ih Allah d.ž. sačuvati svake nedače.«
Džini takodžer nastanuju nužnike. Zejd ibn Erkam kaže da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: » Zaista su ovi nužnici nastanjeni. Zato, kad ulazite u njih, recite: Allahumme inni e'uzu bike mine-l-hubusi ve-l-habaisi. (Allah-u d.ž. moj, zaštiti me od muških i ženskih džina.« Pitali smo (su) jednog džina muslimana:
Stanuješ li u nužniku?
NE-odgovorio je
Ali spomenuto je da džini stanuju u nužnicima.
DA ali to se odnosi samo na džine kafire, jer oni daju prednost nečistim mjestima za stanovanje.

Moguče je da je ovaj njegov odgovor tačan, jer sam zapazio (Bali naime) da džinima kafirima smetaju lijepi mirisi, naročito miris miska, za razliku od džina muslimana, koji vole lijepe mirise kao i ljudi muslimani.
Džini takodžer, stanuju u rupama i procjepima. Nesaija prenosi od Katade, a on od Abdullaha ibn Serdžesa da je Poslanik s.a.v.s, rekao:«Nemojte nikada mokriti rupe.« Pitali su Katadu: »A zašto je zabranjeno mokrenje u rupe?«Odgovorio je: »Priča se da jih nastanjuju džini.«
Boravišta džina su i torovi deva. U Muslimovoj zbirci hadisa, kao i u drugim zbirkama, navodi se da su torovi također prebivališta šejtana.

Džini mijenjaju oblik i izgled

...Govorio je Ebu Hurejre, r.a., .......čuvanje sadekatul-fitr....stoji več na forumu i nema smisla da ponavljam....

Ibn Hadžer je rekao: »U hadisu Ubej ibn Ka'ba, koji prenosi En'Nesai, spominje se da je Ebu Hurejre imao kameno korito napunjeno hurmama koje je čuvao. Nadgledajuči ga, primjeti da se količina hurmi smanjuje. 'Ubrzo se pojavi stvorenje slično spolno zrelom dječaku, kojeg sam upitao:'Jesi li čovjek ili džin?' 'Džin', odgovori i, između ostalog, reče mi: 'Čuli smo da voliš dijeliti sadaku, pa smo poželjeli probati tvoju hranu'. 'A kako se možemo zaštiti od vas?' 'Ajetul-l-kursijom', odgovorio«.
Ovaj slučaj je spomenut Poslaniku s.a.v.s., na što je on odgovorio: »Istinu je rekao pokvarenjak«.

»On vas vidi, on i njegova družina odakle vi njih ne vidite« (El-Earaf, 27, odnosi se na njihov osnovni oblik u kom su stvoreni)
Poslanik, s.a.v.s., je reako: »Zmije su preobraženi džini, kao što su njeke svinje i majmuni preobraženi Izraelčani«.
Od Ebu Hurejre, r.a., prenosi se da je Poslanik s.a.v.s., rekao: »Na grbi svake deve je šejtan, pa ih iscrpljujte jahanjem«. (Jahanjem se ponižava šejtan jer se on nalazi na devama. Ovo je rečeno zato što su Arapi štedili da jašu konje i deve plemenitih vrsta i držali ih kao ukras i zbog ponosa, a jahanje je sunnet)
Od Ebu Kilabeta, r.a., prenosi se da je Poslanik s.a.v.s., rekao: »Da psi nisu zaseban svijet, naredio bih da se ubijaju, ali se bojim da tako ne iskorijenim vrstu. Ali, ubijajte potpuno crnog, jer su oni njihovi džini ili od njihovih džina«. (Muslim, sahih, poglavje »El-Musakat«, br. 47)
Dokaz u ovom hadisu je dio u kome stoji »crni pas je šejtan«. Ibn Tejmijje, Allah d.ž. mu se smilovao, rekao je:« crni pas je šejtan u psečoj vrsti. Džini se često pretvaraju u lik crnog psa, kao i lik crne mačke. Razlog tome je što crna boja više od drugih boja pogoduje šejtanskim silama i posjeduje toplotnu energiju«.

Kako džini mijenjanju oblike?

Kadija Ebu Ja'la ibn Fera' je rekao:

«Šejtani nemaju moči mijenjanja svog suštinskog (osnovnog) izgleda, niti uzimanja novih oblika, ali se mogu pretvoriti u likove nekih biča na osnovu riječi i postupaka kojima ih je poučio Uzvišeni Allah d.ž., dakle, šejtan može mijenjati likove i oblike na način da izgovori riječi ili uradi radnje putem kojih ga Allah d.ž. preobrazi iz njegovog originalnog lika u neki drugi. Pogrešno je smatrati da se šejtan, zahvaljuči svojoj sposobnosti, može pretvarati u likove, jer stvarni prelazak iz jednog lika u drugi zahtjeva kidanje i razbijanje dijelova tijela, što dovodi do smrti«. (Muhammed Eš-Šibeli, »Akamu-l-Merdžan«
Kao dokaz ove definicije uzima se predaja koju prenosi Ibn Ebi Šejbe:
«Pred Omerom, r.a., spomenute su pustinjske prikaze, na što je rekao: 'Nijedna ne može promijeniti oblik u kome ju je Allah d.ž., stvorio. Međutim, kod njih, kao i kod vas postoje sihirbazi, pa ako ih vidite, proučite ezan«.
Ibn ebi Dunja prenosi od Džabira, r.a.:«Upitali su Poslanika, s.a.v.s., o pustinjskim prikazama, a on je odgovorio: 'To su džinski sihirbazi«.

Vjere i ubjeđenja džina

U pogledu vjere, džini se nimalo ne razlikuju od ljudi. Ima ih muslimana, krščana, židova. Čak su i njihovi muslimani upravo kao i ljudi muslimani, podjeljeni na kaderije, šije, sunije, sljedbenike novotarija i druge sekta. Među njima ima pokornih i oholih, bogobojaznih i griješnika. Allah d.ž., spomenuo je u Kur'anu govor džina kojim opisuju sami sebe:« ... a među nama ima dobrih i onih koji to nisu, ima nas vrsta različitih...« (El-Džin,11)
Ibn Abbas je rekao da riječi. »Ima nas različitih »znače:« Ima nas vjernika i nevjernika«.
A Ibn Tejmije je rekao: »To jest, raznih pravaca. Ima nas muslimana i nevjernika, sljedbenika sunneta i novotara«. (Ibn Tejmijje, »Risaletul-džinni«, str. 27)


Žene li se i razmnožavaju džini?

Uzvišeni Allah d.ž., rekao je: »A kad smo rekli melekima: 'Poklonite se Ademu!', svi su se poklonili osim Iblisa, on je bio jedan od džina i zato se ogriješio o zapovjest Gospodara svoga. Pa zar čete njega i porod njegov, pored Mene, kao prijatelje prihvatiti, kad su vam oni neprijatelji? Kako je šejtan loša zamjena nevjernicima!« (Kefh, 50).
Kadija bedrudin (to jeste vjerska naučna titula a ne ime; zato je napisano malim početnim slovom) Muhammed ibn Abdullah eš-Šibeli: »U ajetu se spominje porod, što ukazuje na mogučnost razmožavanja«. (Muhammed Eš-Šibeli, »Akamu-l-Merdžan«, str. 33
Neki učenjaci kao dokaz razmnožavanja džina navode riječi Uzvišenoga Allah-a d.ž.:«...Prije njih ih nije ni džin ni čovjek dodirnuo«( Er-Rahman, 56)
El-Bejheki od Ibn Mes'uda prenosi da je Poslanik, s.a.v.s., reko: »Večeras če mi doči petnaest džina da im učim Kur'an, sve bratiči i amidžiči«.
Ibn Hadžer je zabilježio da su Vehb ibn Munebbiha upitali jedu li i piju džini, umiru li i razmožavaju li se, a on je odgovorio: »Ima ih nekoliko vrsta. Jedni su poput vjetra; ne jedu i ne piju, ne umiru i ne razmožavaju se. Drugi, opet, jedu i piju, umiru i razmožavaju se.« (Lukatu-l-Merdžan, str. 44)

VRSTE DŽINA TREČI DIO (Kur'anska hamajlija, lijek i zaštita od sihira, uroka i ograme, Almin Omerašević, Zavidovići, 2005 godine)

Kada govorimo o klasificiranju džina u grupe odredženih specifičnosti valja spomenuti i nekoliko kriterija podjele džina.

Podjela koja se odnosi na fizičke osobine i način života.

Allah-ov d.ž. Poslanik, s.a.v.s., je rekao: »Postoje tri vrste džina, jedna leti zrakom, druga vrsta su zmije i psi, treča vrsta je smještena na jednom mjestu i putuje okolo.«

Najniža kategorija džina se naziva hin. Ona uključuje najslabije džine, kao i one koji izgledaju kao crni psi. (Lisanul Arab, 13/132); džini koji se pojavljivaju u strašnim likovima i koji brzo mijenjaju oblik u prisustvu ljudi zovu se guul (mn. Giilan). Poslanik s.a.v.s., je rekao: »Ako se giilan pojavi i transformiše pred vama, proučite ezan.« Al-Musned, III/305.

Allah-ov d.ž. Poslanik, s.a.v.s., kaže: »Postoje tri vrste džina: jedna vrsta ima krila i ona leti zrakom; vrsta koja izgleda kao zmije i psi i vrsta koja se zaustavi radi odmora, a zatim nastavi putovanje«.

Sljedeča podjela nastala je samim spuštanjem objave. Džini su, kao i ljudi stvoreni da robuju Allah-u d.ž. Uzvišenom. Neki od njih su se odazvali Allah-ovom d.ž. pozivu, dok su se drugi oglušili. Znači, sljedeča je podjela na vjernike i na one koji to nisu, kao i podjela unutar ovih grupa.

«Reci: meni je objavljeno da je njekoliko džina prisluškivalo i reklo: »Mi smo, doista Kur'an, koji izaziva divljenje slušali, koji na pravi put upučuje-i mi smo u nj. Povjerovali, i više nikoga nečemo Gospodaru našem ravnim smatrati (...)« (El-Džinn, 1-2)

»(...) a među nama ima i dobrih i onih koji to nisu, ima nas vrsta različitih, (...)« (El-Džinn, 11)

» (...) i ima nas muslimana, a ima nas zalutalih; oni koji islam prihvate, pravi put su izabrali, a nevjernici če u Džehennemu gorivo biti.« (El-Džinn, 14-15)

»Kada ti poslasmo nekoliko džina da Kur'an slušaju, kada dođoše da ga čuju, oni rekoše:«Pst!« A kada se završi, vratiše se narodu svome da opominju.« (El-Ahkaf, 29)

Kao i ljudi, i džini sebe smatraju pripadnicima različitih religija, sekti, kultova. Mnogi džini su hriščani, Jevreji, budisti, itd. Takodžer, među onima koji se smatraju muslimanima postoje podjele na grupe, sekte, pravce. Npr.: pripadnici Ehli Sunneta, Šije, Ahmedije...


Arapski jezik je jezik Objave. Zbog toga je neminovno da su i teoretičari arapskog jezika džine nazvali raličitim imenima.

Džini – naziv koji označava jednu vrstu džina. Ovaj naziv je izvučen iz korjena arapske riječi idžtinan/skriven od pogleda zbog toga što oni jesu skriveni od pogleda. Allah d.ž. kaže: »On vas vidi, on i vojske njegove, odakle vi njih ne vidite.« (El-A'raf, 27)

Šejtan – izraz koji označava zlonamjerne i opasne džine;
Ifrit – označava džine koji su močniji i jači od Šejtana.

Ibna Abdul Bar kaže: »Džina prema lingvistima ima različitih vrsta.
Ako se misli na obične džine, onda je riječ o džinima
Ako se misli na one koji žive među ljudima, nazivaju se amir, čija je množina amiri;
ako je riječ o onima koji uznemiravaju mlade, nazivaju se ervah;
ako se misli na zle džine koji uznemiravaju ljude, zovu se šejtan za jedninu, i šejtani za množinu;
ako prouzrokuju čak i više štete i koji su jači, nazivaju se ifrit ( Ja ču ti ga donijeti- reče Ifrit, jedan od džinova-prije nego iz ove sjednice svoje ustaneš, ja sam zato snažan i pouzdan...En-Neml/39. Ovdje se jedan od ifrita ponudio Sulejmanu, a.s., da če prenijeti Belkisin prijesto iz Jemena u Jerusalem, i to za veoma kratko vrijeme.)

Omer, r.a., je rekao da su šejtanova djeca mnogobrojna, ali da je njih devetero najistaknutije: Zalituun, Wasiin, Laquus, Ra'waan, Haffaf, Murrah, Mussawwit, Dassim, Walha. (tačnost spomenutih imena nemožemo potrvditi, kao što sa sigurnošču nemožemo tvrditi da ih je spomenuo Omer, r.a., što ne dovodi u namjeru našu namjeru; ukazivanje na situacije u kojima džini djeluju i stanja tim djelovanjem izazivaju.)

Zalituun sjedi na ulicamam, i u prodavnicama, sa svojim sljedbenicima, smišljajuči pakosti i zlo, odvodeči Allah-ove d.ž. robove sa pravoga puta;

Wasiinov je posao da utječe na ljude na takav način da ih njihovo vlastito djelovanje odvede u propast, i daleko od njihovog Gospodara;

Laquusova obaveza je da djeluje u cilju uljepšavanja vatropoklonstva i da zaštiti od nestajanja ovu formu obožavanja, i tako če ih njihovo robovanje odvesti u vatru;

Ra'waanove žrtve su ljudi koji imaju moč i novac. Njegov cilj je da kod njih izazove drskost i zlo, tako da odlučuju bez savjetovanja sa Allah-om, d.ž., Na ovaj način oni če ispuniti Ra'waanove potrebe i ostvariti njegov zadatak, dok ovaj prokletnik u pozadini mirno sjedi;

Haffafu je dodjelen posao stvaranja štete tako što poziva ljude na konzumiranje vina i alkohola;

Murrahova odgovornost je da privuče ljude muzičkim instrumentima, uz koje če oni postati nemarni prema životu;

Mussawwit širi neistinu i opasne glasine među ljudima što izaziva raspravu i zlo;

Daasim ulazi u kuče, pogotovo kada domačin, glava, kuče ulazi bez nazivanja selama i sječanja na Svemogučeg. On prouzrokuje svađu između čovjeka, njegove supruge i porodice. Njegovo djelovanje dovodi do nasilja i razvoda među surpužnicima;

Walhaanova dužnost je da zbunjuje čovjeka kada abdesti i kolebanje kada nanijeti obaviti namaz, stalno kvarenje namaza (uznemiravanje prilikom obavljanja namaza)


Poštovani brate obzirom da bi mogao još puno, puno, više napisati, nadam se da sam ti odgovorijo.

Denis

Ernest
Mlađi član
Postovi: 64
Pridružio se: Sub Maj 12, 2007 9:47 am
Lokacija: Podgorica

Esselamu alejkum

Post od Ernest » Ned Avg 12, 2007 9:47 pm

Ja bih upotpunio samo sto se tice lijecenja. Kod mene dolaze ljudi na masazu koji imaju bolove po tijelu. Cesto im znam pustiti Qur'an na arapskom da slusaju, tj. onima za koje smatram da imaju problema sa dzinima. Najcesce imaju reakcije na prva dva ajeta sure El-Ginn. Tj ovo: Kul uhije ileja ena husta mea naferun minel dzin nifekalu, ine semi ane Kurane al nadzebe. Jehdi ide ru$dife amenebih, valen nu$rike bi rabin a ahede. Simptomi koje su imali je 1. trnjenje lijeve ruke i nagla pospanost, 2. Povlacenje stomaka prema kicmi, 3. Jak bol glave, 4. Drhtaji stomaka (zeluca) i pojacana nervoza, 5. Ubrzano i jako lupanje srca i bol u ledjima, 6. Drhtanje ruku i poigravanje lica, 7. Nagon na plac i plakanje. Interesantno za sve njih je to sto su svi imali nesto zajednicko, imali su SINUSE tj. bol iznad ociju a ispod obrva. Najaci simptomi pokazali su se kod osobe koja je koristila marihuanu. Nakon slusanja sure El-Ginn plakao je 5 minuta i kod osobe kojoj je poigravao stomak (zeludac) a ta osoba je bila kockar. Bolest koju doktori zovu NERVOZA ZELUCA nije nista drugo do problem sa dzinima. Htio bih takodje reci nesto sto se tice uroka. Naisao sam ranije na tekst nekog poznatijeg islamskog ucenjaka koji kaze da ureknuti moze samo osoba koja u sebi ima dzina.

dennispasa
Mlađi član
Postovi: 107
Pridružio se: Pon Jun 11, 2007 4:02 pm
Lokacija: slovenija

Post od dennispasa » Pon Avg 13, 2007 1:50 pm

Bismillahirrahmanirrahim

Hvala Allahu s.v.a.,neka je salavat i selam na Muhammeda s.a.v.s.,njegove ashabe,časnu porodicu i sve one koji ga slijede do sudnjega dana.

Poštovani brate Erneste, da te Svemogučni nagradi na ovom i na onom svijetu.

InšAllah če savjeti na forumu pomoči svima koji žude za odgovorima, po promjeni svoga stanja. Ako Bog da, da još više brače i sestara podijeli svoja iskustva, svoje greške, svoj trud na Allah-ovom d.ž. putu, željom da pobijedimo prokletog šejtana.

Draga bračo i sestre. Zamislite si, da vašom podjelom iskustava u borbi sa prokletnikom, samo jedan insan počne redovno obavljati svoju dužnost...pa i to je zahvalnost Uzvišenom, da vas je uputijo na pravi put.

Amin

Denis

Senad
Veteran
Postovi: 1054
Pridružio se: Čet Apr 21, 2005 7:43 am
Lokacija: Doboj Istok
Kontakt:

Re: Esselamu alejkum

Post od Senad » Pon Avg 13, 2007 8:58 pm

Ernest napisao:Ja bih upotpunio samo sto se tice lijecenja. Kod mene dolaze ljudi na masazu koji imaju bolove po tijelu. Cesto im znam pustiti Qur'an na arapskom da slusaju, tj. onima za koje smatram da imaju problema sa dzinima. Najcesce imaju reakcije na prva dva ajeta sure El-Ginn. Tj ovo: Kul uhije ileja ena husta mea naferun minel dzin nifekalu, ine semi ane Kurane al nadzebe. Jehdi ide ru$dife amenebih, valen nu$rike bi rabin a ahede. Simptomi koje su imali je 1. trnjenje lijeve ruke i nagla pospanost, 2. Povlacenje stomaka prema kicmi, 3. Jak bol glave, 4. Drhtaji stomaka (zeluca) i pojacana nervoza, 5. Ubrzano i jako lupanje srca i bol u ledjima, 6. Drhtanje ruku i poigravanje lica, 7. Nagon na plac i plakanje. Interesantno za sve njih je to sto su svi imali nesto zajednicko, imali su SINUSE tj. bol iznad ociju a ispod obrva. Najaci simptomi pokazali su se kod osobe koja je koristila marihuanu. Nakon slusanja sure El-Ginn plakao je 5 minuta i kod osobe kojoj je poigravao stomak (zeludac) a ta osoba je bila kockar. Bolest koju doktori zovu NERVOZA ZELUCA nije nista drugo do problem sa dzinima. Htio bih takodje reci nesto sto se tice uroka. Naisao sam ranije na tekst nekog poznatijeg islamskog ucenjaka koji kaze da ureknuti moze samo osoba koja u sebi ima dzina.
Esselamu alejkum!

Brate neznam koliko će ti biti od koristi vidim da praviš dobre paralel bolest kod čovjeka i uzročnik - džin odnosno šejtani ovo nemora da znači da su sihiri u smislu podmećanja ali jesu sihiri kao nešto što se dešava skriveno za oko odnosno medicinu.


Bolest sinusa kako nazivaju bol koji se javlja u čeonom djelu jest rasprostranjena i sve se svodi na toda kažu bolest sinusa međutim taj bol ponajviše dolazi od centra za razum koji se nalazi u čeonom djelu koji je pritisnut džinima zatim džin kao uzročnik koji se šeta kroz te prolaze svakako i može da bude organske prirode - prehlada , upala.

U glavi postoji 6 ili 8 sinusa mišljenja sam a Allah s.w.t. najbolje zna da su ti među prostori najbolje i najsigurnija mjesta za džine . Samo njihovo prisustvo na tim mjestim dolazi do toga da odbrambeni sistem kod čovjeka djeluje na to područje i onda nastju ta curenja iz nosa .

Iz mog praktičnog iskustva taj bol u čeonom djelu dolazi od centra za razum a Allah s.w.t. najbolje zna.




Esselamu alejkum!

dennispasa
Mlađi član
Postovi: 107
Pridružio se: Pon Jun 11, 2007 4:02 pm
Lokacija: slovenija

Post od dennispasa » Pon Avg 13, 2007 9:14 pm

Bismillahirrahmanirrahim

Hvala Allahu s.v.a.,neka je salavat i selam na Muhammeda s.a.v.s.,njegove ashabe,časnu porodicu i sve one koji ga slijede do sudnjega dana.

Poštovani brate Senade da te Svemogučni nagradi na ovom i na onom svijetu.

InšAllah če savjeti na forumu pomoči svima koji žude za odgovorima, po promjeni svoga stanja. Ako Bog da, da još više brače i sestara podijeli svoja iskustva, svoje greške, svoj trud na Allah-ovom d.ž. putu, željom da pobijedimo prokletog šejtana.

amin.

denis

dennispasa
Mlađi član
Postovi: 107
Pridružio se: Pon Jun 11, 2007 4:02 pm
Lokacija: slovenija

MED

Post od dennispasa » Čet Avg 16, 2007 5:05 pm

Bismillahirrahmanirrahim

TAJNE LIJEKA U MEDU

Uzvišeni Allah d.ž. kaže: » Iz utrobe pčelinjih izlazi napitak boja raznolikih, u njemu lijek za ljude se nalazi! Doista, u tome je znak ljudima koji razmišljaju« (En-Nahl, 69)

Allah-ov d.ž. Poslanik (s) je rekao: »Allah d.ž. nije dao nijednu bolest, a da joj nije odredio lijek« (Buharija).

Med kao lijek za zadržavanje džina bjegunca

Česti su slučajevi kada džin, koji je napao tijelo, nestane pri tretmanu »bolesnika«. Obično se radi o džinu letaču koji ima ogromne sposobnosti. Nakon tretmana, on se ponovno vrača i nastavlja svoje neprijateljske aktivnosti. U ovakvim situacijama, potrebno je uzeti 2 kg pravog pčelinjeg meda i na njega proučiti sljedeče:

El-Fatiha (3x)
El-Beqare (255-257), (284-286)
Al-'Imran (127)
Junus (21)
Hud (8
El-Isra (56)
El-Kehf (14)
Jusuf (35)
Jusuf (42)
Eš-Šu'ara' (29)
El-Tevbe (46)
En-Nahl (79)
El-Enfal (30)
El-Enfal (62)
El-Mudžadele (5)
Et-Tevbe (83)
Fatir (2)
Ez-Zuhruf (77)
El-En' am (123)
El-Džumu'a (8
El-Qamer (30-32)
Et-Tariq (8
Jasin (1-9)
Taha (135)
El-Ahzab (16-17)
Er-Rahman (33-36)
El-Hadždž (65)
Fatir (41)
El-Mulk (19)
Jasin (82-83)
Muhammed (4)

Ovaj med »bolesnik« uzima u periodu od 5-7 dana i to: prije svakog jela po jedna kašika; pred spavanje-jedna kašika; poslije ponoči-jedna kašika (ako »bolestnik« povrati, nakon toga če uzeti drugu kašiku); prije zore na sahat vremena ili sahat i pol-jedna kašika; pred izlazak sunca-jedna kašika; pred zalazak sunca-jedna kašika.

Med kao sredstvo za ubijanje džina napadača u ljudskom tijelu

Med se može koristiti za ubijanje džina napadača koji se nalazi u ljudskom tijelu. Da bi se to postiglo, na pravi pčelinji med treba proučiti sljedeče:

1) Ruqje (univerzalni program)
2) Ako je džin napadač u tijelu, rezultat sihira, onda se uče ajeti za liječenje sihira. Ako je džin napadač u tijelu, rezultat zavisti, onda se uče ajeti za liječenje zavisti. Ako je džin napadač u tijelu, rezultat ljubavi, onda se uče ajeti za sputavanje džina ljubavnika i početak sure En-Nur. Potrebno je klanjati dva rekata dobrovoljnog namaza s nijetom spaljivanja ili ubistva džina.
3) Potom učiti sljedeča sura: Jasin, Es-Saffat, Ed-Duhan, Muhammed, El-Qamer, Er-Rahman, El-Hadid, El-Munafiqun, El-Mulk, El-Qalem, El-Haqqa, El-Džin, El-Burudž (7x), El-Humeze, El-Mesed, El-Ihlas, El-Feleq, En-Nas.
»Bolesnik« če, najmanje sedmicu ili dvije uzimati ovaj med. Veoma malo če uzimati drugu hranu, a što je moguče više ovaj med. Važno je da redovno uzima jednu čašu ili sedam kašika najednom, našte srce.

Med kao sredstvo za skidanje sihira

Na med se prouči ruqje (univerzalni program) i ajeti za liječenje sihira, s nijetom skidanja sihira. »Bolesnik« če svakog dana uzimati med sedam puta: kad se probudi, pred spavanje i poslije svakog ezana, tako što če uzeti jednu kašiku meda sa pola čaše mlake vode. Usto če zamoliti Allah-a d.ž. da ga izlječi od sihira, kao i sve druge muslimane koje je zadesio isti belaj.
Postoji još jedan program koji je, hvala Uzvišenom Allah-u d.ž., pokazao dobre rezultate protiv više vrsta sihira. Naime, potrebno je uzeti jogurt (kiselo mljeko), u njega staviti kašiku soli i proučiti ajete za skidanje sihira. »Bolesnik« če piti po jednu čašu ovoga mlijeka našte srce, a poslije toga če uzeti kašiku meda na koji je naučeno. Potom če bolesnik sjesti i proučiti sve ajete za skidanje sihira.

Med kao sredstvo za liječenje zavisti

Da bi se med koristio kao lijek protiv zavisti, potrebno je na njega proučiti sljedeče:

S nijetom izlječenja od zavisti uči se se ruqje za izlječenje zavisti.
»Bolestnik« če svakog dana uzimati ovaj med sedam puta po jednu kašiku; kad se probudi (našte srce), pred spavanje i poslije svakog ezana. Kada god uzme jednu kašiku, mora proučiti ili poslušati ruqje za izlječenje zavisti, uz iskren nijet i potpunu uvjerenost u izlječenje.

Napomena i savjet

Pošto je zavist, danas, veoma razširena, pa je mnogo onih koje je pogodila ova bolest, savjetujem svima da nabave med, da na njega prouče ruqje za liječenje zavisti i da svaki dan uzimaju po jednu kašiku našte srce i pred spavanje, a s nijetom izlječenja od svake bolesti. Šečeraši mogu uzimati po jednu malu kašiku, iako pravi pčelinji med ne šteti takvim bolesnicima. Naprotiv.

Med kao sredstvo za zaštitu tijela

Da bi se med korstio u ovu svrhu, potrebno je na njega, s nijetom zaštite tijela, proučiti:

1) Fatihu ili ajetu-l-kursi
2) Zikr za zaštitu od šejtana, s nijetom opče zaštite tijela.
3) Ajete za čuvanje i zaštitu.

Lijepo je, što više, učiti: Laa ilaahe illellaah.

Med ima neograničene mogučnosti u liječenju bolesti koje izazivaju džini

Mnogi su izrekli dosta lijepih riječi o medu, a mi čemo, ovdje navesti samo jedan hadis u kojem Muhammed (s) kaže:

«Držite se dva lijeka: meda i Kur'ana«.

Med je izuzetno efikasan lijek za bolesti koje izazivaju džini, dok borave u ljudskom tijelu. Navest čemo samo njekoliko primjera:

Med je lijek za glavobolju. Na med se prouči ruqje (univerzalan program), ajeti za izlječenje i ajeti za čuvanje i zaštitu. Ovaj med se uzima sa mlakom vodom svaki dan, pred spavanje.

Med je lijek za oteženo disanje. Potrebno je izmješati med i vodu, staviti smjesu na blagu vatru i ušmrkivati paru. Na med je neophodno proučiti isto, prethodno učenje.

Med je lijek za tragove sihira u stomaku i crijevima. Med na koji je proučeno prethodno učenje, uzima se mlakom vodom, a poslije toga, uzima se kiselo mljeko sa soli (kako smo to več objasnili). Ovo se uzima svaki dan našte srce.

Med je lijek za nesanicu koju izaziva džin pratilac, a što se obično dešava nakon izlječenja od sihira. Na med se prouči ruqje (univerzalan program), sure Qaf (3x), sure El-Munafiqun (3x), a uzima se prilikom buđenja iz sna, u bilo koje vrijeme i pred spavanje u bilo koje vrijeme. Uzimaju se tri kašike meda na pola čaše mlake vode. Neophodno je redovno učiti zikr pred spavanje i zikr nakon buđenja. Važno je napomenuti da se med uzima sa mlakom vodom, a ne sa hladnom.

Madžid Matar, Liječenje Kur'anom uz upotrebu meda i ljekovitog bilja

Hajro
pisem pomalo
Postovi: 22
Pridružio se: Čet Maj 04, 2006 10:01 am

Post od Hajro » Pet Avg 17, 2007 6:36 am

Eselamu Alejkum,

Brate Denis , da te Allah swt nagradi na ovom svijetu i na ahiretu, Amin!

Interesuje me koja je ruqja za zavist ?

Odgovori