Esselamu alejkum
Jedna osoba mi nedavno kaze da joj je jedan covjek reko da sve sto je boli namaze poljuvackom i da ce to proci. Ta osoba je uvjerena u to. Tako da je pocela i druge savjetovati tome.
Interesuje me sta ovo znaci i da li ovo ima veze sa dzinnima?
Esselamu alejkum
Pljuvacka
Moderatori: Haris, EMIRgr, Yassin
nema veze sa džinnima, o je on rekao na osnovu hadisa.
detljnije o tome u tekstu gdje navedeni hadisi iz buharije:
Selam alejkum brate.
Kao prvo iz prethodnog hadisa si mogao da vidis da je poslanik pitao cime si ga lijecio a ne kako si ga lijecio a ovaj je odgovorio fatihom sto znaci da je bitna srz kao i kod namaza.
Da li ti dizes ruke na svakom pregibu ili samo na pocetnom tekbiru, nije bitno bitno je da se uci isto a to je samo forma, kao i kod lijecenje, nije bitno da li bolesnik sjedi stoji, lezi, bitnoje da se uce dove koje ne sadrze sirk u sebi.
Ja cu ti jos postirati hadisa koji govore da je poslanik odobrio rukju za lijecenje od zmijskog ujeda i drugih otrovinih zivotinja, uroka, a ko bi od vas danas otisao kod nekoga da mu uci rukju ako ga ujede kobra????
Ne bi niko a poslanik je dozvolio da se uce rukje u tim situacijama.
Isto tako ko ce meni navesti hadise da je poslanik dozvolio operaciju slijepog crijeva, vadenje, kamenca iz bubrega, transplataciju raznih organa, transplataciju krvi i druge stvari koje se sesrecu u medicini?
Gdje je poslanik rekao kako se koristi automatska puska itd.
Ko ce mi reci hadis u kome je poslanika rekao da se nosi hlace na peglu, farmer i sl???
Quote:
Mojne mi tih metoda ba i tog filozofiranja, svima je jasno da postoje sejtani, dzinni i sihiri, daj mi navedi jak argument iz prakse Muhammeda s.a.v.s. gdje se navodi da je on na ovaj nacin lijecio ljude, odnosno hadis u kojem su detaljno opisane ove metode. To trazim.
Trebas brate da znas da postoje 4 izvora u serijatu a to su:
Kur'an, sunnet, idzma i kijas, pa tako sto nema u kur'anu, ima u sunnetu, a ako nema ni tamo onda imaju ucenjaci koji donose fetve analogno Kur'anu i sunnetu.
Isto tako trebas da znas da su duznosti covjeka prema sebi:
Cuvati zivot i zdravlje, lijeciti se, izucavati nauku, odgajati svoju dusu, zikr, biti iskren, hrabar, pravedan, umeren, blag, promisljen, strpljiv, darezljiv …
Pa zar iz ovog ne moze se zakljuciti, da ako medicina ne pomaze a ucenje kur'ana pomaze, zar to trebamo odbaciti???
Danas je puno ljudi bolesnih od sihra koji bez uspjesno traze lijeka u savremenoj medici ali im nema pomoci a Allah kaze: ''mi u kur'anu objavljujemo ono sto je milost i lijek vjernicima...(el-isra, 82) pa su onda ljudi vjerovatno pribjegli i ovom nacinu lijecenje ako moze da se izlijeci ujed skoripije zasto se ne bi mogli istjerati dzinni???
Znamo da su prve riječi objave bile uči, čitaj u ime gospodara pa zar i se i se moze smatrati i ovo naukom, kada je savremena medicina bespomocna po pitanju stanja mnogih bolesnika.
jedne prilike mr. hfz senaid zajimović je razgovarao sa neuropsihijstrom koji radi u zenici koji im je procenat uspjesnosti lijecenja oboljelih na ''nervnoj bazi''?
ovaj mu odgovorio (ne mogu da se sjetim imena trenutno) je rekao da ako od 100 ljudi 30 ozdravi nakon terapije to je uspjeh koji se moze samo pozeliti.
A sta je sa ostalih 70 ?
njih ako su agresivni smirujemo injekcijama!!!
cinjenica je da ima puno ljudi u arapskom svijetu koji se bave lijecenjem rukjama na islamski dozvoljen.
Raspitaj se malo po intrenetu nasih islamskih web stranica pa pitaj da li je dozvljeno ucenje rukje kada su u pitanju dzinni a da trazis dokaze od mene jer ja sta god da ti kazem necete prihvatiti i kao obicno i proglasit cete me SARLATANOM pa zato insistiram da potrazis ti i drugi dokaza od ljudi strucnjaka a ne mene!!!
U Muslimovom “Sahihu” zabilježen je ovaj hadis: “Nije zabranjena rukja ukoliko u sebi nema naznaka širka.”
1. Od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao: “Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Urok je istina.”
2. Od Aiše, radijallahu anha, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Tražite kod Allaha utočište od uroka, jer uroci postoje.”
3. Od Ibnu Abbasa, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Urok je istina i da je išta preteklo kader, pretekao bi ga urok, pa ako od vas neko zatraži da se operete, operite se.”
4. Od Esme bint Uvejs, radijallahu anha, prenosi se da je rekla: “O Allahov Poslaniče, Dža’ferove sinove pogađa urok, pa hoću li im zbog toga učiti rukju?” - “Uči, jer da je išta preteklo Allahovu odredbu, pretekao bi je urok.”
5. Od Ebu Zerra, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Urok, Allahovom voljom, utiče na čovjeka sve do te mjere, da se čovjek popne na visoko mjesto i strovali se s njega” (od jačine uroka).
6. Od Ibnu Abbasa, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Urok je istina i može oboriti čovjeka s visine.”
7. Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Urok uvodi čovjeka u kabur, a devu u kazan.”
Tj. pogodi čovjeka, pa ga usmrti, te bude zakopan, i isto tako pogodi devu što bude uzrokom njene slabosti, te je zakolju i skuhaju njeno meso u kazanu.
8. Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Najveći uzročnik smrti mog ummeta, poslije Allahove odredbe, je urok.”
9. Od Aiše, radijallahu anha, prenosi se da je rekla: “Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, mi je naređivao da učim rukju protiv uroka.”
10. Od Enesa ibnu Malika, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao: “Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je dozvolio da se uči rukja protiv uroka, ujeda zmije i akrepa, te čireva na slabinama.”
11. Od Ummu Seleme, radijallahu anha, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, za njenu sluškinju, na čijem je licu vidio crnu mrlju, rekao: “Proučite joj rukju, ona je urečena.” Pod crnom mrljom se misli na šejtanov znak, neko kaže da je to šejtanov udarac, tj. crna ili žuta fleka na licu.
12. Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao: “Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je Hazmovoj porodici dozvolio liječenje rukjom od zmijskog ujeda. Esmi bintu Umejs je rekao: “Šta je to sa sinovima moga brata pa su tako mršavi i slabi, da li im šta fali?” “Ne” - odgovorila je - “nego se brzo ureknu.” “Uči im rukju” - rekao je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem. Ona je odbijala, ali je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, ponovio: “Uči im rukju.”
PRICAO MI JE Muhamed, sin Halida, pricao nam je Muhamed, sin Vehba sina 'Atijjeta, Dimaškija, pricao nam je Muhamed, sin Harba, pricao nam je Muhamed, sin Velida, Zubejdija, izvijestio nas je Zuhrija od 'Urveta, sina Zubejra, od Zejnebe, kceri Ebu Selemeta, od Umu Seleme, bio zadovoljan Allah od nje, da je Vjerovijesnik, pomilovao ga Allah i spasio, vidio u njezinoj kuci (sobi) djevojku (ili robinju u takvom stanju da) je u (na) njezinom licu (neko) žutilo (ili crnilo pomiješano sa žutilom i blijedocom), pa je rekao:
"Potražite oducavanje njoj, pa (tj. jer) zaista sa njom je (tj. u nje je izvjesni zao) pogled (tj. na njoj je urok, ona je urecena)."
A rekao je 'Ukajl od Zuhrije: izvijestio me je Urvete od Vjerovijesnika, pomilovao ga Allah i spasio. Slijedio je njega (Muhameda Harbovoga) Abdullah, sin Salima, od Zubejdije.
GLAVA:
Oko (zloga pogleda, štetnoga pogleda, urokljivo oko) je istina.
PRICAO MI JE Ishak, sin Nasra, pricao nam je Abdurrezzak od Ma'mera, od Hemmama, od Ebu Hurejreta, bio zadovoljan Allah od njega, od Vjerovijesnika, pomilovao ga Allah i spasio, rekao je:
"Oko (zloga pogleda, štetnoga pogleda, urokljivo oko) je istina (tj. stvarnost)." I zabranio je (to) tetoviranje.
GLAVA
oducavanja (kod ujeda izvjesne) zmije i škorpije.
PRICAO NAM JE Musa, sin Ismaila, pricao nam je Abdulvahid, pricao nam je Sulejman Šejbanija, pricao nam je Abdurahman, sin Esveda, od svoga oca rekao je: pitao sam Aišu o (izvjesnom) oducavanju od (izvjesnoga) žalca (tj. zbog ujeda otrovne zmije i škorpije), pa je rekla:
"Dopustio je Vjerovijesnik, pomilovao ga Allah i spasio, (to) oducavanje od svakoga vlasnika žalca (ili: od svakoga vlasnika otrova)."
(To jest: Dopustio je oducavanje protiv ujeda svake životinje koja ima žalac, žaoku kroz koji ispušta neki otrov. Izraz "humetun" znaci i: žalac, žaoka, a znaci i: otrov.)
GLAVA
oducavanja Vjerovijesnika, pomilovao ga Allah i spasio.
PRICAO NAM JE Museded, pricao nam je Abdulvaris od Abdulaziza rekao je:
Unišli smo ja i Sabit Enesu, sinu Malika, pa je rekao Sabit: "O Ebu Hamzete! Razbolio sam se." Pa je rekao Enes: "Zar neceš (da) oducim (oducavam) tebi sa oducavanjem poslanika Allaha, pomilovao ga Allah i spasio, (tj. na onaj nacin kako je on oducavao)?" Rekao je (Sabit Bunanija): "Da." Rekao je (Enes):
"Moj Bože! Gospodaru (svih) ljudi! Odvoditelju (svake) štete (tj. Odstranjivacu svake teškoce, bolesti i neprijatnosti)! Izlijeci (Iscijeli)! Ti si (pravi, istiniti) izlijecitelj! Nema (drugoga) izlijecitelja (nikakvoga) osim Ti (osim Tebe). Lijekom (izlijeci takvim koji) nece ostaviti (nikakve) bolesti."
PRICAO NAM JE Amr, sin Alije, pricao nam je Jahja, pricao nam je Sufjan, pricao mi je Sulejman od Muslima, od Mesruka, od Aiše, bio zadovoljan Allah od nje, da je Vjerovijesnik, pomilovao ga Allah i spasio, bio (obicaja da) zašticava nekoga (clana od) svoje porodice (tj. da traži utocišta i zaštite njemu od Allaha, da oducava tome clanu porodice i da se za njega moli na taj nacin što) potare sa svojom desnom rukom i govori:
"Moj Bože! Gospodaru (svih) ljudi! Odvedi (tj. Odstrani njegovu) štetu (tj. bolest), i izlijeci ga! I Ti si (pravi) izlijecitelj. Nema (nikakvoga drugoga) lijeka osim tvoj lijek, (izlijeci) lijekom (koji) nece ostaviti (nikakve) bolesti."
Rekao je Sufjan: Pricao sam za njega (za ovaj hadis) Mansuru, pa je (on) pricao meni od Ibrahima, od Mesruka, od Aiše slicno njemu (slicno navedenom hadisu).
PRICAO MI JE Ahmed, sin Ebu Redža-a, pricao nam je Nadr od Hišama, sina Urveta, rekao je: izvijestio me je moj otac od Aiše da je poslanik Allaha, pomilovao ga Allah i spasio, bio (obicaja da) oducava (i) govori (tj. govoreci on):
"Potari (tu) štetu (tj. Ukloni bolest, bol ovoga bolesnika), Gospodaru (svih, sviju) ljudi! U Tvojoj ruci je (svaki) lijek. Nema (nikakvoga drugoga) otkrivaca (tj. odstranjivaca) njemu (bolu) osim Ti!"
PRICAO NAM JE Alija, sin Abdullaha, pricao nam je Sufjan, rekao je: pricao mi je Abdu Rabbihi, sin Seida, od Amrete (od Amre), od Aiše, bio zadovoljan Allah od nje, da je Vjerovijesnik, pomilovao ga Allah i spasio, bio (obicaja da) govori za (izvjesnoga) bolesnika (tj. govoraše bolesniku):
"Sa imenom (U ime) Allaha! Prašina naše zemlje sa pljuvackom nekoga (od) nas (neka to bude tako djelotvorno da) se lijeci naš bolesnik (pomocu toga u izvjesnim slucajevima)!"
(U tumacenju ovoga hadisa veli se da bi Muhamed a.s. stavio svoje pljuvacke na svoj rucni prst, pa bi onda tako pokvašen prst stavio u prah, i onda bi tim prilijepljenim prahom za taj prst potrao bolno mjesto na tijelu bolesnika koji mu je donešen-doveden, ili kojega je on bio otišao da posjeti, kojeg bi posjetio.)
PRICAO MI JE Sadekate, sin Fadla, izvijestio nas je Ibnu 'Ujejnete od Abdu Rabbihi-a, sina Seida, od Amrete, od Aiše rekla je:
Bio je poslanik Allaha, pomilovao ga Allah i spasio, (obicaja da) govori u (izvjesnom) oducavanju:
"Sa imenom (U ime) Allaha! Prašina naše zemlje i pljuvacka nekoga (od) nas (neka to bude sredstvo da) se izlijeci naš bolesnik sa dozvolom (tj. po odobrenju i volji) našega Gospodara (Stvoritelja svega što postoji)!"
sahihul buhari – knjiga 7
I na kraju da postavim pitanje:
Ko bi od vas pristao da mu neko mjesa svoju pljuvacku sa zemljom pa da ga tim maze ili da mu to da da pojede???
A hadisom je dozvoljeno!!!
http://www.islambosna.ba/index.php?name ... highlight=
detljnije o tome u tekstu gdje navedeni hadisi iz buharije:
Selam alejkum brate.
Kao prvo iz prethodnog hadisa si mogao da vidis da je poslanik pitao cime si ga lijecio a ne kako si ga lijecio a ovaj je odgovorio fatihom sto znaci da je bitna srz kao i kod namaza.
Da li ti dizes ruke na svakom pregibu ili samo na pocetnom tekbiru, nije bitno bitno je da se uci isto a to je samo forma, kao i kod lijecenje, nije bitno da li bolesnik sjedi stoji, lezi, bitnoje da se uce dove koje ne sadrze sirk u sebi.
Ja cu ti jos postirati hadisa koji govore da je poslanik odobrio rukju za lijecenje od zmijskog ujeda i drugih otrovinih zivotinja, uroka, a ko bi od vas danas otisao kod nekoga da mu uci rukju ako ga ujede kobra????
Ne bi niko a poslanik je dozvolio da se uce rukje u tim situacijama.
Isto tako ko ce meni navesti hadise da je poslanik dozvolio operaciju slijepog crijeva, vadenje, kamenca iz bubrega, transplataciju raznih organa, transplataciju krvi i druge stvari koje se sesrecu u medicini?
Gdje je poslanik rekao kako se koristi automatska puska itd.
Ko ce mi reci hadis u kome je poslanika rekao da se nosi hlace na peglu, farmer i sl???
Quote:
Mojne mi tih metoda ba i tog filozofiranja, svima je jasno da postoje sejtani, dzinni i sihiri, daj mi navedi jak argument iz prakse Muhammeda s.a.v.s. gdje se navodi da je on na ovaj nacin lijecio ljude, odnosno hadis u kojem su detaljno opisane ove metode. To trazim.
Trebas brate da znas da postoje 4 izvora u serijatu a to su:
Kur'an, sunnet, idzma i kijas, pa tako sto nema u kur'anu, ima u sunnetu, a ako nema ni tamo onda imaju ucenjaci koji donose fetve analogno Kur'anu i sunnetu.
Isto tako trebas da znas da su duznosti covjeka prema sebi:
Cuvati zivot i zdravlje, lijeciti se, izucavati nauku, odgajati svoju dusu, zikr, biti iskren, hrabar, pravedan, umeren, blag, promisljen, strpljiv, darezljiv …
Pa zar iz ovog ne moze se zakljuciti, da ako medicina ne pomaze a ucenje kur'ana pomaze, zar to trebamo odbaciti???
Danas je puno ljudi bolesnih od sihra koji bez uspjesno traze lijeka u savremenoj medici ali im nema pomoci a Allah kaze: ''mi u kur'anu objavljujemo ono sto je milost i lijek vjernicima...(el-isra, 82) pa su onda ljudi vjerovatno pribjegli i ovom nacinu lijecenje ako moze da se izlijeci ujed skoripije zasto se ne bi mogli istjerati dzinni???
Znamo da su prve riječi objave bile uči, čitaj u ime gospodara pa zar i se i se moze smatrati i ovo naukom, kada je savremena medicina bespomocna po pitanju stanja mnogih bolesnika.
jedne prilike mr. hfz senaid zajimović je razgovarao sa neuropsihijstrom koji radi u zenici koji im je procenat uspjesnosti lijecenja oboljelih na ''nervnoj bazi''?
ovaj mu odgovorio (ne mogu da se sjetim imena trenutno) je rekao da ako od 100 ljudi 30 ozdravi nakon terapije to je uspjeh koji se moze samo pozeliti.
A sta je sa ostalih 70 ?
njih ako su agresivni smirujemo injekcijama!!!
cinjenica je da ima puno ljudi u arapskom svijetu koji se bave lijecenjem rukjama na islamski dozvoljen.
Raspitaj se malo po intrenetu nasih islamskih web stranica pa pitaj da li je dozvljeno ucenje rukje kada su u pitanju dzinni a da trazis dokaze od mene jer ja sta god da ti kazem necete prihvatiti i kao obicno i proglasit cete me SARLATANOM pa zato insistiram da potrazis ti i drugi dokaza od ljudi strucnjaka a ne mene!!!
U Muslimovom “Sahihu” zabilježen je ovaj hadis: “Nije zabranjena rukja ukoliko u sebi nema naznaka širka.”
1. Od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao: “Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Urok je istina.”
2. Od Aiše, radijallahu anha, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Tražite kod Allaha utočište od uroka, jer uroci postoje.”
3. Od Ibnu Abbasa, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Urok je istina i da je išta preteklo kader, pretekao bi ga urok, pa ako od vas neko zatraži da se operete, operite se.”
4. Od Esme bint Uvejs, radijallahu anha, prenosi se da je rekla: “O Allahov Poslaniče, Dža’ferove sinove pogađa urok, pa hoću li im zbog toga učiti rukju?” - “Uči, jer da je išta preteklo Allahovu odredbu, pretekao bi je urok.”
5. Od Ebu Zerra, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Urok, Allahovom voljom, utiče na čovjeka sve do te mjere, da se čovjek popne na visoko mjesto i strovali se s njega” (od jačine uroka).
6. Od Ibnu Abbasa, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Urok je istina i može oboriti čovjeka s visine.”
7. Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Urok uvodi čovjeka u kabur, a devu u kazan.”
Tj. pogodi čovjeka, pa ga usmrti, te bude zakopan, i isto tako pogodi devu što bude uzrokom njene slabosti, te je zakolju i skuhaju njeno meso u kazanu.
8. Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Najveći uzročnik smrti mog ummeta, poslije Allahove odredbe, je urok.”
9. Od Aiše, radijallahu anha, prenosi se da je rekla: “Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, mi je naređivao da učim rukju protiv uroka.”
10. Od Enesa ibnu Malika, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao: “Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je dozvolio da se uči rukja protiv uroka, ujeda zmije i akrepa, te čireva na slabinama.”
11. Od Ummu Seleme, radijallahu anha, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, za njenu sluškinju, na čijem je licu vidio crnu mrlju, rekao: “Proučite joj rukju, ona je urečena.” Pod crnom mrljom se misli na šejtanov znak, neko kaže da je to šejtanov udarac, tj. crna ili žuta fleka na licu.
12. Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao: “Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je Hazmovoj porodici dozvolio liječenje rukjom od zmijskog ujeda. Esmi bintu Umejs je rekao: “Šta je to sa sinovima moga brata pa su tako mršavi i slabi, da li im šta fali?” “Ne” - odgovorila je - “nego se brzo ureknu.” “Uči im rukju” - rekao je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem. Ona je odbijala, ali je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, ponovio: “Uči im rukju.”
PRICAO MI JE Muhamed, sin Halida, pricao nam je Muhamed, sin Vehba sina 'Atijjeta, Dimaškija, pricao nam je Muhamed, sin Harba, pricao nam je Muhamed, sin Velida, Zubejdija, izvijestio nas je Zuhrija od 'Urveta, sina Zubejra, od Zejnebe, kceri Ebu Selemeta, od Umu Seleme, bio zadovoljan Allah od nje, da je Vjerovijesnik, pomilovao ga Allah i spasio, vidio u njezinoj kuci (sobi) djevojku (ili robinju u takvom stanju da) je u (na) njezinom licu (neko) žutilo (ili crnilo pomiješano sa žutilom i blijedocom), pa je rekao:
"Potražite oducavanje njoj, pa (tj. jer) zaista sa njom je (tj. u nje je izvjesni zao) pogled (tj. na njoj je urok, ona je urecena)."
A rekao je 'Ukajl od Zuhrije: izvijestio me je Urvete od Vjerovijesnika, pomilovao ga Allah i spasio. Slijedio je njega (Muhameda Harbovoga) Abdullah, sin Salima, od Zubejdije.
GLAVA:
Oko (zloga pogleda, štetnoga pogleda, urokljivo oko) je istina.
PRICAO MI JE Ishak, sin Nasra, pricao nam je Abdurrezzak od Ma'mera, od Hemmama, od Ebu Hurejreta, bio zadovoljan Allah od njega, od Vjerovijesnika, pomilovao ga Allah i spasio, rekao je:
"Oko (zloga pogleda, štetnoga pogleda, urokljivo oko) je istina (tj. stvarnost)." I zabranio je (to) tetoviranje.
GLAVA
oducavanja (kod ujeda izvjesne) zmije i škorpije.
PRICAO NAM JE Musa, sin Ismaila, pricao nam je Abdulvahid, pricao nam je Sulejman Šejbanija, pricao nam je Abdurahman, sin Esveda, od svoga oca rekao je: pitao sam Aišu o (izvjesnom) oducavanju od (izvjesnoga) žalca (tj. zbog ujeda otrovne zmije i škorpije), pa je rekla:
"Dopustio je Vjerovijesnik, pomilovao ga Allah i spasio, (to) oducavanje od svakoga vlasnika žalca (ili: od svakoga vlasnika otrova)."
(To jest: Dopustio je oducavanje protiv ujeda svake životinje koja ima žalac, žaoku kroz koji ispušta neki otrov. Izraz "humetun" znaci i: žalac, žaoka, a znaci i: otrov.)
GLAVA
oducavanja Vjerovijesnika, pomilovao ga Allah i spasio.
PRICAO NAM JE Museded, pricao nam je Abdulvaris od Abdulaziza rekao je:
Unišli smo ja i Sabit Enesu, sinu Malika, pa je rekao Sabit: "O Ebu Hamzete! Razbolio sam se." Pa je rekao Enes: "Zar neceš (da) oducim (oducavam) tebi sa oducavanjem poslanika Allaha, pomilovao ga Allah i spasio, (tj. na onaj nacin kako je on oducavao)?" Rekao je (Sabit Bunanija): "Da." Rekao je (Enes):
"Moj Bože! Gospodaru (svih) ljudi! Odvoditelju (svake) štete (tj. Odstranjivacu svake teškoce, bolesti i neprijatnosti)! Izlijeci (Iscijeli)! Ti si (pravi, istiniti) izlijecitelj! Nema (drugoga) izlijecitelja (nikakvoga) osim Ti (osim Tebe). Lijekom (izlijeci takvim koji) nece ostaviti (nikakve) bolesti."
PRICAO NAM JE Amr, sin Alije, pricao nam je Jahja, pricao nam je Sufjan, pricao mi je Sulejman od Muslima, od Mesruka, od Aiše, bio zadovoljan Allah od nje, da je Vjerovijesnik, pomilovao ga Allah i spasio, bio (obicaja da) zašticava nekoga (clana od) svoje porodice (tj. da traži utocišta i zaštite njemu od Allaha, da oducava tome clanu porodice i da se za njega moli na taj nacin što) potare sa svojom desnom rukom i govori:
"Moj Bože! Gospodaru (svih) ljudi! Odvedi (tj. Odstrani njegovu) štetu (tj. bolest), i izlijeci ga! I Ti si (pravi) izlijecitelj. Nema (nikakvoga drugoga) lijeka osim tvoj lijek, (izlijeci) lijekom (koji) nece ostaviti (nikakve) bolesti."
Rekao je Sufjan: Pricao sam za njega (za ovaj hadis) Mansuru, pa je (on) pricao meni od Ibrahima, od Mesruka, od Aiše slicno njemu (slicno navedenom hadisu).
PRICAO MI JE Ahmed, sin Ebu Redža-a, pricao nam je Nadr od Hišama, sina Urveta, rekao je: izvijestio me je moj otac od Aiše da je poslanik Allaha, pomilovao ga Allah i spasio, bio (obicaja da) oducava (i) govori (tj. govoreci on):
"Potari (tu) štetu (tj. Ukloni bolest, bol ovoga bolesnika), Gospodaru (svih, sviju) ljudi! U Tvojoj ruci je (svaki) lijek. Nema (nikakvoga drugoga) otkrivaca (tj. odstranjivaca) njemu (bolu) osim Ti!"
PRICAO NAM JE Alija, sin Abdullaha, pricao nam je Sufjan, rekao je: pricao mi je Abdu Rabbihi, sin Seida, od Amrete (od Amre), od Aiše, bio zadovoljan Allah od nje, da je Vjerovijesnik, pomilovao ga Allah i spasio, bio (obicaja da) govori za (izvjesnoga) bolesnika (tj. govoraše bolesniku):
"Sa imenom (U ime) Allaha! Prašina naše zemlje sa pljuvackom nekoga (od) nas (neka to bude tako djelotvorno da) se lijeci naš bolesnik (pomocu toga u izvjesnim slucajevima)!"
(U tumacenju ovoga hadisa veli se da bi Muhamed a.s. stavio svoje pljuvacke na svoj rucni prst, pa bi onda tako pokvašen prst stavio u prah, i onda bi tim prilijepljenim prahom za taj prst potrao bolno mjesto na tijelu bolesnika koji mu je donešen-doveden, ili kojega je on bio otišao da posjeti, kojeg bi posjetio.)
PRICAO MI JE Sadekate, sin Fadla, izvijestio nas je Ibnu 'Ujejnete od Abdu Rabbihi-a, sina Seida, od Amrete, od Aiše rekla je:
Bio je poslanik Allaha, pomilovao ga Allah i spasio, (obicaja da) govori u (izvjesnom) oducavanju:
"Sa imenom (U ime) Allaha! Prašina naše zemlje i pljuvacka nekoga (od) nas (neka to bude sredstvo da) se izlijeci naš bolesnik sa dozvolom (tj. po odobrenju i volji) našega Gospodara (Stvoritelja svega što postoji)!"
sahihul buhari – knjiga 7
I na kraju da postavim pitanje:
Ko bi od vas pristao da mu neko mjesa svoju pljuvacku sa zemljom pa da ga tim maze ili da mu to da da pojede???
A hadisom je dozvoljeno!!!
http://www.islambosna.ba/index.php?name ... highlight=