senad5 na http://lijecenjekuranom.org/post/30993264071/placanje-rukje napisao:
Plaćanje rukje
Uzmi od dobara njihovih zekat, da ih njime očistiš i blagoslovljenim ih učiniš, i pomoli se za njih, molitva tvoja će ih, sigurno, smiriti. – A Allah sve čuje i sve zna. (Kur’an Pokajanje: 103)
Rukja se plaća na osnovu hadisa Poslanika Muhameda s.a.w.s. koji odobravaju učenje, plaćanje i naplaćivanje rukje ili učenja Kur’ana:
.......
...................
Drugi hadis o učenju rukje:
Preneseno je od Haridže ibn Es – Salta, rahimehullah, a on od svoga amidže, radijallahu ‘anhu, da je došao Poslaniku, sallallahu ‘alejhi ve sellem, i primio islam. U povratku je prošao pored ljudi među kojima je jedan bio okovan u gvožđe, bio je lud. Njegova porodica je rekla: „Čuli smo da je vaš prijatelj došao sa velikim dobrom, imate li kakvog lijeka za ovog?“ Učio mu je Fatihu kao rukju, pa je ozdravio. Dali su mu stotinu ovaca. Došao je ponovo Poslaniku, sallallahu ‘alejhi ve sellem, i sve mu ispričao, pa je rekao: „Da li si učio nešto drugo?“ Rekao je: „Ne.“ Rekao je: „Uzmi ih, teško onom ko se hrani neispravnim rukjama, ti si zaradio ispravnom rukjom.
Na osnovu hadisa je zaključeno da je plaćanje rukje u Islamu ne samo odobreno, već i preporučeno. Poslanik Muhamed s.a.w.s je isto sudjelovao u naplaćivanju rukje tražeći dio za sebe.
Poslanik s.a.w.s je rekao da je najbolja zarada od učenja Kur’ana. To ne znači da se Kur’an naplaćuje, već trud i vrijeme učača rukje provedeni u konsultacijama, savjetima, terapiji i učenju rukje oboljelom.
Kur’an 47.38 Vi se, eto, pozivate da trošite na Allahovu putu, ali, neki od vas su škrti – a ko škrtari, na svoju štetu škrtari, jer Allah je bogat, a vi ste siromašni. – A ako glave okrenete, On će vas drugim narodom zamijeniti, koji onda kao što ste vi neće biti.
Hafiz Senad Brkić
Bio sam zagovornik i sada sam da učači rukje imaju cijenu za svoj trud,izdvojeno vrijeme itd.
Na ovoj njegovoj web stranici uzimajući u obzir saznanja o tome da nešto neštima sa dotičnim te ove informacije vezano za tituli HAFIZ ,pa i ove prezentacije u vezi plaćanja rukje još više su produbile sumnju d a nešto neštima sa ovim čovjekom .
Ajeti koje on navodi da su baš objavljeni kako se rukja plaća ponukalo me je da potražim utefsiru od Ibn Kesira i evo šta de kaže; Tefsir (Kur’an Pokajanje: 103) i slijedeći ajet 104
Ibn Kesir napisao:"Uzmi od dobara njihovih zekat, da ih njime
očistiš i blagoslovljenim ih učiniš, i pomoli se
za njih, molitva tvoja će ih, zaista, smiriti - a
Allah sve čuje i sve zna." /103/
"Zar ne znaju
oni da jedino Allah prima pokajanje od
robova Svojih i da samo On prihvaća
milostinje i da je samo Allah Onaj Koji prašta
i da je On Milostiv?" /104/
,
Uzvišeni je naredio Svom Poslaniku, s.a.v.s., da
uzme od njihovih dobara zekat, da ih time očisti i
blagoslovljenim učini. Ovo je opšenito za svakog koji
izmiješa dobra djela sa drugima koja su hrđava, makar
ajet bio objavljen povodom onih koji su izostali od
džihada iz lijenosti, a vjernici su i priznali svoje grijehe.
Oni koji poslije njih budu kao i oni, bit će tretirani isto.
U riječima Uzvišenog: "...i pomoli se za njih", tj.
moli za njih i traži oprosta za njih, kao što prenosi
Muslim u svom Sahihu od Abdullaha bin Ebi-Evfa da
je rekao: (517) "Kada bi ljudi davali zekat, Vjerovjesnik,
s.a.v.s., pomolio bi se za njih, pa mu je došao moj
otac sa zekatom a on je rekao: 'Bože moj, podari Svoj
blagoslov porodici Ebi-Evfa'a.'"
Za riječi Uzvišenog: "...molitva tvoja će ih
zaista smiriti", rekao je Ibn-Abbas: "Molitva je tvoja
milost njima."
U riječima Uzvičenog: "A Allah sve čuje i sve
zna", tj. čuje tvoje molbe i zna ko ih od tebe
zaslužuje. Prenosi El-Imam Ahmed od Ibn - Huzejfe da
Vjerovjesnikova, s.a.v.s., molitva stiže do čovjeka,
njegovog djeteta i njegovog unuka.
U riječima Uzvišenog:
"…zar ne znaju oni da jedino Allah prima
pokajanje od robova Svojih i da samo On
prihvaća milostinje..." Ovo je podsticanje na
pokajanje i milostinju, jer svako od ovo dvoje
umanjuje i briše grijehe.
Uzvišeni ističe da oprašta svakom onom ko Mu se
pokaje, a onome ko daje milostinju od halal zarade,
zaista Uzvišeni Allah prima Svojom desnom rukom,
pa je uvećava njenom vlasniku tako da datula postane
kao Uhud.
Kao što prenosi Es-Sevri i Veki' od Ebu-Hurejrea,
koji kaže: "Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao je: (518)
'Zaista Allah prima milostinju i uzima je Svojom
desnom rukom, pa je uvećava za nekog od vas kao
što neko od vas uzgaja svoje ždrijebe, tako da
komadić bude kao brdo Uhud.'"
Potvrda tome nalazi se u Knjizi Uzvišenog Allaha:
"Zar ne znaju oni da jedino Allah prima
pokajanje od robova Svojih i da samo On
prihvaća milostinje, i da je samo Allah Onaj
Koji prašta i da je On milostiv."
Vješto koristi rječi da obmani one kojima jepotrebna pomoć. KAda čitam ovaj tesir logičnije je bilo daje stavo 104 ajet gdje se spominje ".....i da samo On prihvaća
milostinje, " da ga razumijem kao dobrovoljno davanje a ne plaćanje!
Zadnji ajet kojio navodi za plaćanje rukje!
Kur’an 47.38 Vi se, eto, pozivate da trošite na Allahovu putu, ali, neki od vas su škrti – a ko škrtari, na svoju štetu škrtari, jer Allah je bogat, a vi ste siromašni. – A ako glave okrenete, On će vas drugim narodom zamijeniti, koji onda kao što ste vi neće biti.
Vi se, eto,pozivate da trošite na Allahovu putu, ali, neki
su od vas škrti, a ko škrtari, na svoju štetu
škrtari, jer Allah je bogat, a vi ste siromašni. A
ako se okrenete, On će vas drugim narodom
zamijeniti, koji onda kao što ste vi neće
biti."/38/
Allah Uzvišeni veli:
"Vi se, eto, pozivate da trošite na Allahovu
putu, ali, neki su od vas škrti", tj. pozivu ne
udovoljavaju.
"...a ko škrtari, na svoju štetu škrtari", tj. sebi je
nagradu uskratio i lično će snositi zle posljedice toga.
"...jer Allah je bogat." On nije ničemu i nikome
potreban, dok je svako i sve mimo Njega - Njega
potrebno. Zato Uzvišeni veli: "a vi ste siromašni",
tj. vi Njega trebate, vi bez Njega ne možete, njegov
atribut “bogat” neodvojiv je od Njega, a ljudski
atribut "siromaštvo" neodvojivo je od njih. "A ako se
okrenete", tj. ne budete slijedili Njega i Njegov
zakon sprovodili,
SubhanaAllah kada čitam ovaj tefsir sure Muhammed ajet 38 stičem utisak da se ovim dotični stavlja u razinu Svevišnjeg, da li je on toga svjestan
, plaćanje rukje je trošenje na Allahovm putu..
Kako šejtan obmanjuje ljude